Translate

wtorek, 11 grudnia 2012

Nowe lokum dla moich lakierów

Wczoraj w Castoramie, w czasie poszukiwań prezentu świątecznego dla Taty, trafiłam na kosz z pojemnikami na drobiazgi. Od razu pomyślałam, że taki pojemnik przydałby mi się do uporządkowania moich lakierów do paznokci. Do wyboru były 2 wielkości - wzięłam większy 12''.  Kosztował 8,75 zł. Na zdjęciach tego nie widać, ale pojemnik wewnątrz jest podzielony na 1 większą i 3 mniejsze przegródki.


Moja lakierowa 'kolekcja':


I już po przeprowadzce do nowego lokum.



Nareszcie wszystkie moje lakiery stoją w jednym miejscu :)

38 komentarzy:

  1. fajny ten pojemniczek ale coś czuje że niedługo bedzie za mały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, raczej nie - nie jestem maniaczką lakierów :)

      Usuń
  2. Niegłupi ten kuferek, muszę się wybrać do Castoramy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niska cena i wszystko wygląda bardzo estetycznie - jestem za :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł z kuferkiem całkiem fajny, ja swoje trzymam w ozdobnym pomarańczowym pudełeczku ale już za małe niestety jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam w castoramie ostatnio takie

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny pojemniczek, wygląda jak na ciasto:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze masz trochę miejsca na nowe sztuki :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł na wykorzystanie tego pojemniczka:) Przydałby mi się taki;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój pojemnik z Ikei powoli staje sie już za mały, wiec z chęcią skusze się następnym razem w Castoramie na taki kuferek :D

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie, że Ci się zmieściły ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. super rozwiązanie - uwielbiam takie pojemniki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Dziękuję za odwiedziny, zapraszam ponownie i oczywiście obserwuję ;)

      Usuń
  12. świetny pomysł z tym kuferkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. za taką kase , świetny domek dla lakierów

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny i bardzo przystępna cena :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny pomysł :)

    zapraszam na konkurs na moim blogu, do wygrania śliczna koronkowa bluzka (baskinka) w dowolnym kolorze! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Suuper pomysł :) Ja też miałam problem ze znalezieniem dla nich miejsca. Ale jakiś czas temu znalazłam dla nich takie pudełeczko plastikowe + szuflada :) I kolekcja widzę tez całkiem pokaźna :) Pozdraaawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna skrzyneczka i to za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nooo... i super to teraz wygląda :

    OdpowiedzUsuń
  19. nooo niezłe mieszkanko teraz mają :D dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale im dobrze, moje ciągle się gniotą w pudełku po herbacie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietny pomysł, moje stoją na półce pod lustrem...mój facet się zawsze śmieje z tej kolekcji;)

    OdpowiedzUsuń
  22. jaki porządek:)
    ja swoje lakiery trzymam w totalnym nieładzie w kosmetyczce:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale masz zbiór lakierów :) Pojemnik wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. o fajny pomysł, ja mam takie pudełeczko, ale trzymam tam guziki;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przydałoby się coś na moje lakiery, bo u Ciebie taki porządek :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jej, świetny pomysł, ja mam ok 60 lakierów i też leżą tam gdzie się da, zazwyczaj pod stolikiem

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też mam takie pudełko z Castoramy - trzymam w nim biżuterię.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawe zastosowanie skrzynki narzędziowej:)

    OdpowiedzUsuń
  29. tez by mi sie sprzydal taki pojemniczek :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja początkowo też chciałam je wykorzystać do przechowywania lakierów, ale ostatecznie traktuję je jako "kuferek podróżny", bo ma szerokość jak moja walizka xD i w końcu pędzle są bezpieczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dobry pomysł :) Wszystkie w jednym miejscu a do tego widać co jest w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  32. tez kiedys zakupilam taki pojemniczek ale przechowuje w nim pierdoly z biżuterii:) ale fajny pomysl z tymi lakierami:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super lokum ja też moje trzymam w małym przeźroczystym pudelku :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.