Translate

sobota, 8 grudnia 2012

Takie tam mini zakupy

Do Wigilii zostało 16 dni, a ja nie mam jeszcze prezentów dla najbliższych... Ba! Nawet nie mam na nie pomysłów :( Liczę jednak na to, że szybko doznam oświecenia i dla każdego znajdę coś, co sprawi mu radość :)

A teraz zgodnie z tytułem posta - pokazuję moje nowe nabytki. Na początek Rossmann i aż 2 rzeczy z aktualnej promocji:
  • Original Source Raspberry & Vanilla milk Bath Foam płyn do kąpieli 500 ml
  • Fa Sensual & Oil Monoi Blossom Cream Soap kremowe mydło w płynie 300 ml


Do tego dostałam grudniowy numer Skarbu.


W Realu i Tesco zaopatrzyłam się w słodkości na święta i w prezencie otrzymałam światełka: aniołka i dzwoneczki.



Na razie uruchomiłam tylko aniołka i zaskoczeniem było to, że nie świeci jednostajnie na fioletowo, ale płynnie zmienia kolory podobnie jak świeca Air Wick Multicolour :)

Dziś w Super-Pharm skorzystałam z promocji, która obowiązuje w dniach 8.12-12.12.12 i kupiłam 2 opakowania suplementu diety Relastan [2 x 60 tabletek powlekanych].


W H&M do skromnych zakupów bieliźniano-akcesoryjnych pani kasjerka dołożyła zimowe wydanie magazynu tej sieciówki.


Same widzicie, że brak weny zakupowej dotknął mnie dość mocno ;) 

A Wy skompletowałyście już upominki świąteczne?

24 komentarze:

  1. bardzo przyjemne zakupy:) mydełko mnie zaciekawiło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też dziś poczyniłam zakup bieliźniany w H&M, skorzystałam sobie ze zniżki 20%, którą wydrukowałam ze stronki internetowej katalogu sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zrobiłam zakupy z kartą zniżkową z Glamour :) Ale kupon, o którym piszesz również posiadam - może w poniedziałek uczynię z nim coś pożytecznego ;)

      Usuń
  3. Ja mam na razie tylko prezent dla mamy i brata, nadal nie mam pomysłu co kupić 2 babciom, tacie i chłopakowi :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Płyn do kąpieli kuszący <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety również nie kupiłam jeszcze prezentów na święta. Mam nadzieję, że mnie również olśni :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie ciekawi ten żel OS, chyba się skuszę. ;-)
    Też kompletnie nie wiem co kupić dla bliskich...

    OdpowiedzUsuń
  7. My na zakupy świąteczne wybieramy się w weekend :)
    Pojadę z głową pełną pomysłów - mam tylko nadzieję, że znajdę wszystko to, co potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie wiem jeszcze kiedy wybiorę się na zakupy świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też kupiłam ten płyn do kąpieli, ale na razie czeka w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam już prezent dla mamy, z prezentem dla chłopaka chyba już mnie olśniło, no i zostaje jeszcze tata i przyjaciółka :P

    OdpowiedzUsuń
  11. ale fajne te aniołki i dzwoneczki

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne te świecidełka!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne zakupy, ja np. nie lubię wracać do domu obładowana siatkami... ;) A wena na świąteczne prezenty z pewnoscią przyjdzie :)


    Pozdrawiam i życzę spokojnych Świat!


    http://eva-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zakupy :)
    No ja już jestem w połowie świątecznych zakupów :) Zostały mi najtrudniejsze do obdarowania osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj kurcze to chyba musze kupic jakas spora mikle! to moze i ja dostane!:) a ten Fa jest fajny!:) ładnie pachnie!:) pozdrawiam! www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ostatnio nic ciekawego nie mogę sobie znaleźć.. :P

    OdpowiedzUsuń
  17. dla mamy mam torebkę a dla taty jeszcze nic:D i chłopaka też nie:(

    OdpowiedzUsuń
  18. Też kupiłam jeden żel 0S - śliwka i syrop klonowy :D
    Jak ja się cieszę, że mam praktycznie wszystkich z głowy, bo bym oszalała..

    OdpowiedzUsuń
  19. Równiez mam problemy z pomysłami na prezenty dla najbliższych.

    OdpowiedzUsuń
  20. ae fajne ma opakowanie ten orginal source :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Też mam te światełka, ale tylko reniferka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. New Diet Taps into Innovative Idea to Help Dieters Lose 15 Pounds in Only 21 Days!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.