Translate

niedziela, 16 grudnia 2012

Victoria's Secret Garden Hydrating Body Lotion Luscious Kisses nawilżający balsam do ciała

Jakiś czas temu dostałam w prezencie nawilżający balsam do ciała Victoria's Secret Garden o zapachu Luscious Kisses. Balsamy dostępne były w Super-Pharm i w ówczesnej promocji dla posiadaczy karty LifeStyle kosztowały 19,99 zł/250 ml [cena regularna 59,99 zł].



Skład produktu:


Balsam zamknięty jest w prostym, estetycznym opakowaniu. Zapach jest intensywny - czuć go nawet przez zamknięte opakowanie. Konsystencję określiłabym jako dość rzadką - przez co wydajność pozostawia trochę do życzenia. 


Po aplikacji kosmetyk szybko się wchłania, nie pozostawia lepkiej warstwy, a zapach długo utrzymuje się na skórze i piżamie ;) Niestety, nie nazwałabym tego balsamu nawilżającym - zapachowym [i tylko takim] owszem. Jeśli nawilżałby tak dobrze, jak pięknie pachnie to byłby to balsam idealny, a w tej sytuacji jedynie się lubimy, ale nie kochamy ;)

18 komentarzy:

  1. To podobnie jak balsamy z The Body Shop-pięknie pachną ale słabo pielęgnują :P

    OdpowiedzUsuń
  2. kurczę, słabo nawilżający balsam to raczej duża wada, szczególnie dla mnie, bo mam suchą skórę :( dlatego ja wolę masełka do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny jako 'gadżet' w tej promocyjnej cenie, bo normalna jak na słabo nawilżający balsam ciut za wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  4. no to rzeczywiście nie popisał się ten balsam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam zielony, wielbię go właśnie za zapach! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ostatnie zdanie... tylko się lubimy... świetnie to ujęłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Innymi słowy jest to kosmetyk poprawiający humor:) To też jest ważne;) Zawsze można połączyć go z jakimś dobrym nawilżaczem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam raz, dostałam do koleżanki, której mąż był w USA, ładnie pachniało i nic więcej

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne opakowanie;> u mnie by się nie sprawdził, bo skórę mam suchą;p

    OdpowiedzUsuń
  10. ni mialam nigdy tych kosmetykow ale wlasnie wszedzie czytam ze tak cudnie pachna:))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie to takie troszkę kremy typowo zapachowe.
    Z pielęgnacją niewiele mają wspólnego.
    Tym samym, nie kuszą mnie wcale ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. to szkoda, że nawilżenie nie idzie w parze z zapachem:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiele czytałam o tych kosmetykach. Chętnie bym się skusiła ale cena odstrasza. Może jak będzie większy przypływ gotówki :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję:* i życzę powodzenia w losowaniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam go, kusi, ale cena straszna :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.