Translate

piątek, 21 grudnia 2012

Yankee Candle Midnight Jasmine

Kilka dni temu moje skromniutkie zapasy wosków Yankee Candle zostały całkowicie zużyte. Było to świetną okazją do tego, by odwiedzić sklep, który w swojej ofercie ma owe pachnące tarty. Zapachy były już przebrane, ale i tak nie mogłam zdecydować się, który wybrać. Ostatecznie wahałam się pomiędzy dwoma: Midnight Jasmine a Camomile Tea - wygrał jaśmin, ale herbatkę rumiankową kupię następnym razem.


Na zdjęciu widać też kawałek wosku, który będzie dodatkiem do jednego z prezentów świątecznych - żeby nie popsuć niespodzianki osobie obdarowywanej, nie zdradzę tu nazwy zapachu. Wracając jednak do Midnight Jasmine - dziś miał swój kominkowy debiut. Zapach jest intensywny i wyrazisty, wypełnia sobą cały pokój, ale przy tym nie męczy, nie przytłacza. Zdecydowanie warty poznania.

29 komentarzy:

  1. moje woski również na wykończeniu, chyba skuszę się na ten jaśmin :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmmmm juz czuje ten wspanialy zapaszek <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ja pod choinką też znajdę woski YC ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zapach jaśminu...ja mam jeszcze spore zapasy YC :D Starczą mi na długo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam nigdy tych wosków i czuję, że dużo tracę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w ogóle nie jestem wielką wielbicielką świeczek, wosków i tym podobnych i nie czuję, że dużo tracę :)
      ot po prostu mnie to nie kręci :)

      Usuń
  6. Coraz bardziej kuszą mnie te woski, jak wrócę do Warszawy to chyba wreszcie na jakieś się skuszę bo wynalazłam w domu kominek do ich topienia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam samplerek o tym zapachu i baaardzo go lubię :) Uwielbiam jaśmin w każdej postaci, a tu czuć go wyjątkowo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamówiłam sobie ten wosk jakiś czas temu, jutro jadę do domu, więc dostanie się w moje ręce ::D A rumiankową herbatę jak najbardziej warto kupić, póki co jest to mój ulubiony zapach Yankee :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę koniecznie zamówić ten wosk :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do mnie wczoraj przyszła paczuszka z woskami YC :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba w koncu skusze sie na te woski :)

    OdpowiedzUsuń
  12. tyle o nich słyszałam chce choć jeden:)

    OdpowiedzUsuń
  13. czy po prawej jest Red Velvet...? :D kusil mnie te zapach, ale robilam sie glodna wachajac go...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to nie Red Velvet :) Zaciekawiłaś mnie tym zapachem - muszę poczytać o nim :)

      Usuń
    2. Ja wiem, co to za schowany zapach, sama go kupiłam, wahałam się między nim, a Snow in Love.

      Na święta palę w Winter Wonderland i Warm Woolen Mittens, które kupiłam jeszcze rok temu w dużym słoiku.

      Usuń
  14. uwielbiam zapach jasminu:)))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  15. tyle się naczytałam o tych świeczkach - teraz moja kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. DZIS ZNALAZLAM TARTY NA PÓŁCE W SKLEPIE PIOTR I PAWEŁ,NIESTETY BYLY JUZ PRZEPRANE I NIC NIE KUPIŁAM

    OdpowiedzUsuń
  17. Wesołych Świąt Kochana:* wielu kosmetycznych niespodzianek pod choinką:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzień dobry,

    Jesteśmy wyłacznym dystrybutorem marki Yankee Candle na Polskę. Bardzo nas cieszy, że nasze produkty sa takie popularne. Mozliwośc zakupu maja Państwo poprzez wile sklepów internetowych: http://zapachdomu.pl/, http://www.candleroom.pl/, http://swiatzapachow.pl/pl/c/YANKEE-CANDLE/29/39, http://yankeecandle.istore.pl/, http://www.theyankeestore.pl/ a także w wielu sklepach stacjonarnych na terenie całego kraju: w Krakowie- na ul. Miodowej 33 - największy salon Yankee Candle w Polsce- około 100m2!, w Gdyni na ul. Zwycięstwa 220, Warszawa - skep na ul. Zwycięzców 17, sklep-PODZIEMIA POD SKRZYŻOWANIEM AL. JEROZOLIMSKICH Z AL. JANA PAWŁA II, sklep- PODZIEMIA POD RONDEM DMOWSKIEGO (ROTUNDA)skrzyżowanie Al. Jerozolimskich z Marszałkowską, sklep - WARSZAWA, ul. 17 Stycznia 64, Konstancin- Jeziorna- w CH Stara Papiernia- Candle Room, Wieluń sklep Home Delight na ul. Sieradzka 8, Łódź- CH Manufaktura 1 piętro, W wybranych sklepach sieci Organic, Poznań - mydlarnia na ul. Wrocławskiej 8, Przeźmierowo ul. Rynkowa 57- studio urody Allora.

    Zapraszamy również do odwiedzenia naszej strony internetowej: www.grupazachodnia.pl, polubienia naszej strony na Facebooku: http://www.facebook.com/#!/GrupaZachodnia oraz naszego bloga: http://www.facebook.com/#!/GrupaZachodnia

    Pozdrawiamy,
    Grupa Zachodnia

    OdpowiedzUsuń
  19. Wąchałam ostatnio Midnight Jasmin i bardzo mi się podobał. Nie kupiłam go, ale chyba po niego wrócę. A ten drugi wosk to Cranberry Ice?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bingo! Teraz mogę już zdradzić, że to Cranberry Ice :)

      Usuń
  20. uwielbiam te woski a midnight jasmin jest jednym z moich faworytów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. musi pachniec przepieknie :D

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.