Translate

wtorek, 4 grudnia 2012

Żegnaj listopadzie, czyli czas na kolejne podsumowanie…

Listopad mamy za sobą, a więc czas na comiesięczne podsumowanie zużyć ;)


Włosy:
  • Nivea Long Repair szampon regenerujący długie włosy próbka 2 x 10 ml
  • Nivea Long Repair odżywka regenerująca długie włosy próbka 2 x 10 ml


Higiena:
  • Radox Clean & Refresh Handwash with lime & coriander mydło w płynie z limonką i kolendrą 300 ml


Prysznic, kąpiel:
  • Isana Dusch Peeling White Chocolate & Vanilla peeling pod prysznic biała czekolada i wanilia 200 ml
  • Original Source Mango & Macadamia Shower żel pod prysznic 250 ml
  • Wellness & Beauty Cremedusche Limitierte Edition Zauber Asiens Litschi & Rosenblute liczi i kwiat róży żel pod prysznic  200 ml


Twarz:
  • Bourjois Radiance-Boosting Face Scrub rozświetlający peeling do twarzy pomarańcza 75 ml – recenzja TU
  • Synergen Gesichtswasser Mischhaut klarend & belebend mit Hammamelis tonik do twarzy do cery mieszanej 200 ml
  • Rimmel Gentle Eye Make Up Remover płyn do demakijażu oczu 125 ml


Poniosło mnie dziś z ustawieniem kontrastu, dlatego zdjęcia dziś tak 'inaczej' wyglądają… ;)

38 komentarzy:

  1. u mnie też sama pielęgnacja, coś ta kolorówka truuudno "schodzi" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z zużywaniem kolorówki jest beznadziejnie, a na dodatek wciąż coś dokupuję... :(

      Usuń
  2. To mydło z Radoxa musiało obłędnie pachnieć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam jaki był szał na ten peeling isany, dostanie go graniczyło z cudem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda :) Pamiętam, że dorwałam w Rossmannie ostatnie opakowanie tego peelingu :) Trochę musiał poczekać zanim zaczęłam go używać i w sumie nie zachwycił mnie ani zapachem ani działaniem ścierającym :(

      Usuń
  4. a ja o dziwo nie mialam zadnego z tych kosmetykow :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam żadnego ze zdenkowanych przez Ciebie kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale tak ładnie wyglądają :)
    Ja mam ochotę na te żele ORIGINAL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Co do żeli OS to wszystkie, które do tej pory używałam, miały piękne zapachy w opakowaniu, ale na ciele są niestety niewyczuwalne lub bardzo słabo. OS nie grzeszą też wydajnością :(

      Usuń
  7. Ciekawa jestem zapachu peelingu z Isany :)
    Co do OS - czaję się i czaję na nie, muszę sobie w końcu sprawić któryś z nich.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. czas zabrać się za moje denko :)
    muszę kupić sobie nowy żel OS

    OdpowiedzUsuń
  9. biała czekolada i wanilia - musiało pachnieć obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niekoniecznie ;) W opakowaniu zapach był przyjemny, w połączeniu z wodą, na ciele czuć było chemiczną nutę :(

      Usuń
  10. nie miałam żadnego z tych kosmetyków ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Niczego nie używałam, prócz tych próbek Nivea ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A mi tam się ten kontrast podoba :D Ładne i zywe kolory wyszly na tych fotkach :)
    Z tych kosmetyków miałam tylko OS, ale w innych wersjach zapachowych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ostatnio chciałam kupić ten peeling rozświetlający, ale ostatecznie zrezygnowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie fajnie wyszły zdjęcia! :-D

    OdpowiedzUsuń
  15. sporo tego, zawsze jestem pod wrażeniem takich zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie powalił mnie ten żel Os.

    OdpowiedzUsuń
  17. ten płyn do demakijazu Rimmel mi podpasowal!:) lubie go!:) pozdrawiam i zapraszam do mnie:) http://atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płyn jest naprawdę dobrym produktem - też lubię go używać :)

      Usuń
  18. Mango i macadamia brzmi nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  19. lubiłam ten peeling z Isany, ładnie pachniał, był delikatny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi ani zapach ani działanie ścierające nie odpowiadały :(

      Usuń
  20. Original Source jest tak chwalony, że chyba zaszaleję jutro w Ross... :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ponoć ten szampon i odżywka z Nivea są esktra :D
    Mogłabyś spojrzeć na moją ostatnią notkę i napisać komentarz "Wszystkiego Najlepszego Maju! " ? Proszę, szykuje niespodziankę dla przyjaciółki z okazji jej urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno mi ocenić szampon i odżywkę po użyciu 2 próbek ;)

      Usuń
  22. Ostatnio równiez wykoczyłam ten peeling z Rossmanna. Nie zachwycił mnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Super denko, ale nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.