Translate

wtorek, 8 stycznia 2013

BeBeauty Body Expert!v Spa Afryka odżywcze masło do ciała z ekstraktem z passiflory

Jakiś czas temu z czeluści pudła z zapasami wyciągnęłam masło, które kilka[naście] dobrych miesięcy wcześniej kupiłam na wyprzedaży w Biedronce.


Masło zamknięte jest w standardowym dla tego rodzaju kosmetyków okrągłym opakowaniu o pojemności 200 ml. Informacje od producenta oraz skład preparatu przedstawia zdjęcie poniżej:


Produkt ma kremową, dość treściwą konsystencję. Aplikacja jest łatwa i przyjemna. Masło szybko się wchłania. Nawilża, ale nie nazwałabym tego intensywnym nawilżaniem - chociaż może przy bardzo regularnym stosowaniu zmieniłabym na ten temat zdanie ;)


Co jednak najbardziej ujęło mnie w tym produkcie? Zapach - ciepły, ciężki, rewelacyjny na obecną porę roku. Bardzo długo utrzymuje się na skórze - uwielbiam go! Przyznam, że chciałabym mieć perfumy o takich nutach zapachowych - jeśli znacie takie, które tak lub podobnie pachną, to dajcie znać w komentarzach. Krótko podsumowując - masło Afryka to produkt o dobrych właściwościach pielęgnujących, w niskiej cenie, o zapachu, który świetnie poprawia samopoczucie.

32 komentarze:

  1. nie miałam, brzmi ciekawie, choć miałam jeden i się zawiodłam;/

    OdpowiedzUsuń
  2. a myslalam ze tylko ja mam takie zapasy ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. kurczę, wszystkie te masełka tak kusza, a ja jak na złość mam masę balsamów do zużycia :(

    OdpowiedzUsuń
  4. to masło to mój must have, kupuję, kiedy tylko się skończy poprzednie opakowanie, chociaż dawno ich już nie było w Biedronce :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ja barrdzo lubię to masełko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi zalega jeszcze brazylijska wersja, tego akurat nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie udało mi się go dorwać:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię masła biedronkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawi mnie ten ciężki zapach - uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. polubiłam ostatnio biedronkowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam tego masła, zresztą nie przepadam za masłami...:)


    Zapraszam Cię na moje rozdanie wielu cennych nagród, zostały tylko 2 dni żeby się dołączyć do losowania...:)

    http://otulona-zapachem.blogspot.com/2012/12/moje-pierwsze-rozdanie-i-nagrody.html

    OdpowiedzUsuń
  12. to masełko pachnie genialnie lubię takie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie przeterminowało się ? :P

    szkoda, że już ich nie ma w biedrze :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice product!!! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Zastanawiałam się nad zakupem a jak się zdecydowałam to już nie było w biedronkach :) Ale teraz jak będzie to już nie będę tyle zwlekać.

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam takie zapachy:) Trafiłaś w samo sedno tym masłem muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam to maslo gdzies na dnie pudła. Pewnie za nieługo się do niego dokopie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Akurat wczoraj skończyłam to masło :) Też uwielbiałam jego słodki zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dawno nie widziałam już tych masełek w Biedronce :(

    OdpowiedzUsuń
  20. wygląda całkiem fajnie, no i jeszcze zapach na plus:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja zanim kupie nastepne maslo musze zuzyc te ktore obecnie jeszcze mam ....
    ciekawa recenzja:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. pamiętam je! było całkiem przyjemne, natomiast w pewnym momencie już mnie męczyło, jakoś nie chciało się wchłaniać tak sprawnie... i choć wspominam je mile to raczej nie skuszę się na ponowny zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wiem jak pachnie to masło, ale jak poszukujesz czegoś o cięzkiej nucie zapachowej to polecam olejek do kąpieli Bielenda SPA z serii Afryka ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Także używam teraz tego masełka (zostawiłam je na zimniejsze dni) i zapach bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wiesz moze czy to maslo jest jeszcze dostepne bo ja bardzo chcialabym je miec :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie widziałam go ostatnio w Biedronce :(

      Usuń
    2. :(
      mam nadzieje ze sa jeszcze w ofercie :)

      Usuń
  26. Nie miałam go, ale ostatnio był u mnie w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.