Translate

wtorek, 29 stycznia 2013

Dax Cosmetics Perfecta Oczyszczanie peeling gruboziarnisty minerały morskie + drobinki orzecha wygładzający cera tłusta i mieszana

Tytułowy peeling kupiłam jakiś czas temu w Hebe. Jestem fanką porządnych zdzieraków do twarzy - uwielbiam stosować różowy peeling Synergen, ale chętnie wypróbowuję inne tego typu produkty.


Saszetka ma pojemność 10 ml i wystarczyła mi na 3-4 użycia. Informacje od producenta, sposób stosowania oraz skład przedstawia zdjęcie poniżej:


Drobinki są dość duże, grube i ostre - to lubię! Konsystencja [baza] peelingu jest gęsta, kremowa, ma zielono-niebieski odcień, a zapach świeży i przyjemny.


Peeling nakładam na zwilżoną skórę twarzy i zgodnie z zaleceniami producenta masuję ją okrężnymi ruchami przez ok. 2 minuty. Produkt dokładnie ściera martwy naskórek, rozprawia się z suchymi skórkami oraz oczyszcza pory. Łatwo się zmywa i nie pozostawia filmu. Nie podrażnia i nie wysusza. Skóra po użyciu tego peelingu jest bardzo gładka i świetnie przygotowana pod krem lub maseczkę.

Chętnie nabędę ten peeling ponownie, ale tym razem nie w saszetce a w tubce - prawdopodobnie zostanie on następcą wspomnianego na początku różowego peelingu Synergen, którego od jakiegoś czasu nie widuję na półkach w Rossmannie - czyżby został wycofany?

19 komentarzy:

  1. ciekawy, bardzo lubię takie peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. synergen mam na połce jeszcze;P

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam te peelingi uwielbia zawsze je używam i żadne inne

    OdpowiedzUsuń
  4. a on jest w tubce?
    Działanie ma świetne, ale...
    zapach w saszetce jest całkiem ładny
    natomiast w trakcie używania.. boszz... jak gówienko niemowlaczka..
    ale dla tak dobrego zdzierania mogę nie oddychać przez minutę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarówno wersja drobnoziarnista jak i gruboziarnista jest w tubce :)
      - Peeling drobnoziarnisty http://www.dax.com.pl/s/katalog/produkt/379
      - Peeling gruboziarnisty http://www.dax.com.pl/s/katalog/produkt/165

      Co do zapachu - ja na szczęście w trakcie używania niczego takiego nie poczułam, ale gdyby nawet było inaczej to masz rację - dla takiego zdzieraka można wstrzymać oddech przez min. ;)

      Usuń
    2. Tez własnie miałam pytać o tubkę. Lubie takie mocne zdzieraki, ale nie przepadam za saszetkami.
      W dodatku mineraly morskie, drobinki orzecha... jak to ladnie brzmi :D

      Usuń
  5. Mój ulubiony. :) Jest on w tubce? Jeszcze się nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarówno wersja drobnoziarnista jak i gruboziarnista jest w tubce :)
      - Peeling drobnoziarnisty http://www.dax.com.pl/s/katalog/produkt/379
      - Peeling gruboziarnisty http://www.dax.com.pl/s/katalog/produkt/165

      Usuń
  6. To jest zdecydowanie mój ulubiony peeling, wiem, ze jest dostępny w tubce, ale sama znaleźć nie mogłam :/

    OdpowiedzUsuń
  7. mam pełnowymiarowy produkt tego zdzieraka i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uważam, że jest bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę go koniecznie wypróbować, bardzo lubię takie peelingi

    OdpowiedzUsuń
  10. skusiłaś mnie :) koniecznie go muszę dorwać

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy ktoś tutaj mówi o zdzieraku? :D To coś dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też lubię mocne "zdzieracze", zazwyczaj stosuje fusy z kawy, ale ten też daje radę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawowego peelingu do twarzy nie stosowałam - do ciała owszem, ale do twarzy nie ;)

      Usuń
  13. Kupiłam też tą saszetkę ostatnio i czeka na dzisiejsze wypróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.