Translate

środa, 23 stycznia 2013

HEBE: WYBIERZ SWOJĄ ULUBIONĄ MARKĘ -40% TYLKO Z KARTĄ HEBE

Tym razem Hebe kusi -40% rabatem na wybrane marki.

WYBIERZ SWOJĄ ULUBIONĄ MARKĘ -40% TYLKO Z KARTĄ HEBE


OFERTA DOSTĘPNA W WYBRANYCH SKLEPACH. WYKAZ MAREK ZNAJDUJE SIĘ NA STRONIE: http://www.drogeriahebe.pl/sklepy. OFERTA OBOWIĄZUJE W DNIU: 
  • 24 STYCZNIA 2013 R. - RIMMEL
  • 25 STYCZNIA 2013 R. - BELL
  • 26 STYCZNIA 2013 R. - L'OREAL
  • 27 STYCZNIA 2013 R. - BOURJOIS
  • 28 STYCZNIA 2013 R. - ASTOR
  • 29 STYCZNIA 2013 R. - MAYBELLINE
  • 30 STYCZNIA 2013 R. - REVLON
RABAT NALICZANY JEST PRZY KASIE PO OKAZANIU KARTY HEBE. OFERTA OBOWIĄZUJE NA WSZYSTKIE PRODUKTY. PROMOCJE NIE SUMUJĄ SIĘ.

Czuję, że czekają mnie zakupy w Hebe :)

25 komentarzy:

  1. Szkoda, że w Krakowie nie ma Hebe :(

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też Hebe oczywiście nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Sesesese :D Będzie haul :D haha :P

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma u mnie hebe ;( dlaczego ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też nie ma ...Szkoda :(

    http://vanilliapl.blogspot.com/

    +Obserwuję !!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie będę się wyróżniać komentarzem - u mnie też nie ma Hebe, a szkoda, bo BB Bourjois wygląda fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Koniecznie pochwal się później, co kupiłaś :)

      Usuń
  8. widzę, że drogerie kosmetyczne prześcigają się z mega kuszącymi promocjami:)) szkoda, że muszę się obejść smakiem z racji mega zaciśniętego pasa;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozwoliłam sobie podlinkować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oho! Chyba w końcu kupię Revlonowe masełko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupujcie, kupujcie, bo są bardzo fajne i warto przetestować :)

      Usuń
  11. jak dzisiaj zobaczyłam maila od Hebe to od razu wpisałam do kalendarza 30 stycznia! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ach, jak ja zazdroszczę hebe! :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio wszystkie drogerie wzięło na wyprzedaże, oh:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ależ Ci zazdroszczę dostępu do Hebe! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę,że koniecznie muszę odwiedzić Hebe :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.