Translate

czwartek, 3 stycznia 2013

Ogłoszenia paraf... kosmetyczne, czyli zapowiedzi essence i Catrice

Edycje limitowane i nowości essence:
  • hugs & kisses - moje typy: lip scrub, nail art twins top coat 
  • new in town - moje typy: stays no matter what waterproof eye pencil

oraz Catrice:
  • Neo Geisha - moje typy: Kohl Kajal, Lip and Cheek Colour
  • nowości - moje typy: Absolute Eye Colour Mono Eye Shadow, Absolute Nude Eye Shadow Palette, Long Lasting Eye Pencil Waterproof, Gel Eye Liner, Prime And Fine Eyeshadow Base, Camouflage Cream, Re-Touch Light – Reflecting Concealer
  
A co Was zainteresowało? :)

19 komentarzy:

  1. Ja na razie typów nie mam. Moze z czasem w czymś się zakocham i będe za tym latać po Naturach i innych nie sieciówkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. nic mnie nie zachwycilo na tyle, abym musiala to miec, noooo moze jedynie ten scrub do ust mnie ciekawi :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie zainteresowała paletka Absolute Nude Eye Shadow Palette z nowości Catrice. Błyszczyki też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a mniej więcej kiedy będą dostępne te kolekcje ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie najbardziej zaciekawiły kajale z Catrice i tak słodko te love wygląda na produktach essence :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie wiem o co chodzi ale jestem za! hahahhaha :D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Z kolekcji Hugs&Kisses BIORĘ WSZYSTKO! <3 Cudowna jest ta limitka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam typów, ale na pewno niedługo coś się znajdzie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się limitka Hugs & Kisses, szczególnie brokatowe lakiery :P

    OdpowiedzUsuń
  10. paletka Nude z Catrice wygląda pięknie, bardzo chętnie widziałabym ją w swojej kosmetyczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ocenie jak będę mogła pomacać, aczkolwiek lakieru z czerwonym brokatem i serduszkami muszę mieć <3

    OdpowiedzUsuń
  12. lip scrub z limitki essence to i do mnie się uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nowe cienie Catrice wydają się być interesujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie wiem co bym chciała mieć z tych limitek.

    OdpowiedzUsuń
  15. z essence kusza lip tinty i brokatowe toppery

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe kiedy u Nas się pojawią. Jak zobaczę, wymacam to kupię parę rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię lakiery brokatowe z essence :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.