Translate

wtorek, 15 stycznia 2013

Ogłoszenia paraf... kosmetyczne, czyli zapowiedzi essence

Kolejna edycja limitowana i nowości essence:
  • oz the great and powerful - moje typy: cream blush, highlighter powder
  • nowości - moje typy: kajal pencil, stays no matter what waterproof eye pencil, stay matt lip cream, match2cover! cream concealer, all about matt! fixing loose powder, all about matt! fixing compact powder, make-up sponge, colour & go nail polish, nude glam, nail art twins reloaded glitter topper, nail art special effect topper, studio nails nail & cuticle butter stick

Sporo tych nowości wpadło mi w oko, ale znając życie to po objerzeniu ich w drogerii zdecyduję się na 2 - góra 3 rzeczy ;)

22 komentarze:

  1. Muszę obejrzeć dopiero mogę się zastanawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No no, jest w czym wybierać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne sa zapowiedzi z Essence, boje się że zbankrutuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Twoje zapowiedzi nowosci :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo wtedy zawsze wiem na co się szykować i wcześniej dzięki temu mogę zaplanować swój budżet :P

      Usuń
    2. Cieszę się, że się na coś przydają te moje wpisy ;)

      Usuń
  5. Mi też sporo z nowości z Essence wpadło w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. na pewno zakupię matt lip cream i eyeliner w pisaku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomimo tego, że każdy rozświetlacz z essence który wpada w moje ręce, kruszy się w drobny mak, ja się nie zniechęcam i będę polować na ten następny!!

    pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    ja dopiero zaczynam
    http://littlemisssgrace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mamuniu ♥ ile nowości, mnie również sporo rzeczy wpadło w oko ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę koniecznie 'oblukać' te nowości:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest kilka produktów, które wstępnie wpadły mi w oko, zobaczymy jak wyjdzie "w praniu". Ostatnio raczej nie zaopatruję się w szafach Essence, jakoś limitowanki mnie zraziły, bo nie przyciągają mojej uwagi tak jak kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  11. uhu, dziewczyny znowu wpadną w szaleństwo jak to zwykle przy wszystkich limitkach bywa:)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię markę Essence, mają oni swoje hity i kity

    OdpowiedzUsuń
  13. niczego mi atualnie nie brakuje ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę się doczekać nowej, wiosennej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.