Translate

środa, 2 stycznia 2013

Poświątecznie, prezentowo, ponoworocznie :)

Witam po 12-dniowej przerwie. Uwaga: teraz nastąpi duże stężenie wyrazu święta w różnych odmianach na 1 m2 ;) Przedświąteczne życie towarzyskie i sprawy osobiste, a potem wyjazd do domu rodzinnego, przygotowania do świąt, święta, świąteczne i poświąteczne wyjazdy oraz sylwester sprawiły, że zabrakło mi czasu na blogowanie.  Do tego wszystkiego padł stacjonarny komputer w domu Rodziców, a nie chciałam korzystać z laptopów Siostry i TŻ, dlatego w tym roku na blogu zabrakło nawet życzeń. Mam jednak głębokie przekonanie, że Wasze święta były spokojne, radosne, spędzone w gronie bliskich Waszym sercom osób, a zabawa sylwestrowa upojna i szampańska :) W trwającym od niecałych 2 dni 2013 roku życzę Wam pomyślności, zdrowia, szczęścia i miłości :*

Chyba będę ostatnią osobą w blogosferze, która pokaże prezenty od św. Mikołaja, ale co tam ;) Oto one:

Inglot kasetka mała pusta Freedom System


Tangle Teezer Salon Elite The Professional Detangling Hairbrush w kolorze Pink Fizz



IKEA GRÖNÖ lampa stołowa w kolorze czerwonym


J. K. Rowling Trafny wybór


H&M kolczyki kolce, sople


kilka praktycznych i bardzo przydatnych w gospodarstwie domowym prezentów, których nie będę tu pokazywać, pieniądze oraz dużo słodyczy.

Św. Mikołaj bardzo się postarał, bo każdy z prezentów jest bardzo trafiony, a dodatkowo kasetka i szczotka były na mojej wish list, więc spełnił także moje marzenia :) Dziękuję :*

26 komentarzy:

  1. fajna ta paletka sama jej szukałam ale nie ma jej u mnie ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne prezenty :) TT to mój ulubieniec wszech czasów:))

    OdpowiedzUsuń
  3. po przeczytaniu książki daj znać czy warto :) wszystkiego dobrego w 2013 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne prezenty :) lampa jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  5. No to widze że byłaś bardzo grzeczna e tym minionym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne prezenty ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Trafny wybór też chcę przeczytać, daj mi znać koniecznie co o sądzisz po lekturze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale genialna lampa, daje dużo światła, czy tak raczej funkcjonuje jako ozdobnik ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne prezenty - o i ksiazka trafny wybor tez chce ja przeczytac:))))
    wszystkiego Naj w 2013 Roku:))))))))))) buzka pappaapap

    OdpowiedzUsuń
  10. musiałaś być grzeczna, fajne prezenty :D życzę wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też chcę Tangle Teezer :)

    OdpowiedzUsuń
  12. koniecznie daj znać jak książka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tangle Teezer! też dostałam ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To super, że prezenty trafione! Mikołaj miał nosa i wiedział co przynieść:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne prezenty, sama poszukuję pustej paletki magnetycznej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem ciekawa ksiazki, daj znac czy warto zakupic :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie ostatnią, bo ja jeszcze nie pokazałam:P masz dwie rzeczy, które planuje kupic asap - tangle teezer oraz książke J.K Rowling:)

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem mniej więcej w połowie "trafnego wyboru":)

    OdpowiedzUsuń
  19. także dostałam Tangle Tezzer w prezencie i jestem mega zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  20. swietne prezenty :D ach te kolczyki z H&Mu strasznie mi sie podobaja :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja choruję na tangle teezer :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.