Translate

poniedziałek, 21 stycznia 2013

TAG: The Versatile Blogger

Zostałam oTAGowana przez Sylwię z bloga Sylwusiowo, który serdecznie polecam :) Już kiedyś otrzymałam to wyróżnienie - jeśli chcecie przeczytać co wówczas napisałam - zapraszam TU :)


Szczegółowe zasady zabawy/wyróżnienia są następujące: 
Każdy nominowany blogger powinien:
  • podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
  • pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
  • ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
  • nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
  • poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów. 

7 faktów o Pink Caster Sugar:
  1. Uwielbiam filmy Tima Burtona.
  2. Nie noszę czerwonych ubrań - źle czuję się w tym kolorze.
  3. Na domówkach świetnie bawię się przy hitach disco lat 70- i 80-tych - Boney M., Sargossa Band itd.
  4. Marzę o własnym camperze i podróży dookoła świata. 
  5. Nie zasnę, gdy słyszę czyjeś chrapanie lub o zgrozo! nocne zgrzytanie zębami.
  6. Nie potrafię jeździć ani na łyżwach ani na rolkach.
  7. Nie mam prawa jazdy - campera prowadziłby mój TŻ ;)

Wyróżnienie przyznaję wszystkim blogerkom z mojego blogrolla :)

12 komentarzy:

  1. Hity lat 70. i 80. - popieram całym sercem :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. są punkty pod którymi bym sie podpisała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też muszę mieć "dogodne" warunki do spania i nie znoszę czyjegoś chrapania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahahaha z tym chrapaniem mnie rozbawiłaś. Ja na chrapanie mojego TŻ używam korków do uszu... nie mówię mu o tym, bo on idzie w zaparte i mówi, że te odgłosy to tylko wymysł mojej wyobraźni...
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój TŻ na szczęście nie chrapie, ale mój Tata i Teść chrapią przeokrutnie, dlatego na wyjazdy do naszych Rodziców zabieram stopery - inaczej nie zasnę/nie wyśpię się ;)

      Usuń
  5. 6 to o mnie :) 5 też choć za zgrzytanie zębami bym chyba zabiła koszmar.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie tak samo jak u Cb pod numerem 4

    OdpowiedzUsuń
  7. We protect the Army, Navy, and Coast Guard. Let us protect you. Start your FREE trial.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.