Translate

piątek, 4 stycznia 2013

Żegnaj grudniu, czyli czas na kolejne podsumowanie...

Grudzień okazał się miesiącem nieobfitującym w zużycia - tylko 7 produktów - oto one:


Włosy:
  • Marion Nature Therapy 60 sekundowa maseczka do włosów ocet z malin & koktajl owocowy 0% SLS & SLES & Parabenów dla każdego rodzaju włosów, szczególnie wymagających wzmocnienia 15 ml/2 aplikacje


Higiena:
  • Radox Clean & Moisturise Handwash with chamomile and jojoba oil mydło w płynie z rumiankiem i olejkami jojoba 300 ml
  • Soraya Lactissima Active kremowa emulsja ginekologiczna do higieny intymnej ochrona 300 ml 
  • Velvet Naturalnie Pielęgnujący nawilżany papier toaletowy Rumianek & Aloe Vera 42 szt. – recenzja TU


Prysznic:
  • Original Source Seasonal Edition Plum & Maple Syrup Shower żel pod prysznic 250 ml


Twarz:
  • Lirene Dermoprogram Pielęgnacja Oczyszczająca płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu z witaminą C 200 ml


Suplementy diety:
  • SkrzypStrong Piękna Skóra, Włosy i Paznokcie suplement diety 30 tabletek


Mam nadzieję, że w styczniu pójdzie mi lepiej ;)

26 komentarzy:

  1. miałam ten micel Lirene dobry był

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wreszcie wypróbować tych żeli Original Source :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sporo, ja chyba nic nie zdenkowałam, za to otworzyłam kilka nowych produktów;D

    OdpowiedzUsuń
  4. lepsze 7 produktów niż nic :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny produkt Original Source Seasonal Edition Plum & Maple Syrup Shower żel pod prysznic :) opakowanie mnie urzekło. Uwielbiam te żele tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Działają te tabletki z Skrzyp Strong .? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy wypadają trochę mniej, więc chyba nie skłamię, jeśli napiszę, że tabletki działają :)

      Usuń
  7. Ja jeszcze żadne żelu OS nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. "Tylko" 7 hahah, chciałabym zużywac tyle w ciągu miesiąca, u mnie jakoś powoli to idzie... OS'y kocham miłością bezwarunkową!

    OdpowiedzUsuń
  9. I tak nie jest źle. Gratuluję! A ten żel z OS pachnie cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja w grudniu nie zrobiłam denka i teraz żałuję bo nic tak nie motywuje mnie do regularnego zużywania jak puste opakowania :D

    OdpowiedzUsuń
  11. musze wypróbować w koncu tych żeli Original Source.....

    OdpowiedzUsuń
  12. Pink, pisałaś już może o tym micelu z Lirene?
    Ciekawa jestem, bo już ze 2 razy prawie wylądował w koszyku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie pisałam recenzji tego płynu, ale jestem z niego bardzo zadowolona - jest łagodny, ale skuteczny - dobrze oczyszcza, nie wysusza, nie podrażnia, nie pozostawia tłustej ani lepkiej warstwy. Do tego delikatnie i przyjemnie pachnie :)

      Usuń
  13. o dużo u ciebie tego poszło , miałam z liren ciekawa jestem zelu pod prysznic


    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba wypróbuję płynu micelarnego z lirene :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ten plyn miceralny z lirene wyglada calkiem do rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam denka, ale nie miałam nic :)

    OdpowiedzUsuń
  17. New Diet Taps into Innovative Idea to Help Dieters Lose 20 Pounds in Just 21 Days!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.