Translate

czwartek, 31 stycznia 2013

Żegnaj styczniu, czyli czas na kolejne podsumowanie…

Pierwszy miesiąc 2013 roku mamy już praktycznie za sobą. Oto co zużyłam w styczniu:


Włosy:
  • Timotei with Jericho Rose 2in1 Intense Shampoo & Conditioner Dry & damaged hair Infused with Coconut Oil 100% Natural extracts 0% Parabens Intensywna Pielęgnacja szampon i odżywka 250 ml


Ciało:
  • Nivea krem 10 ml


Higiena:
  • Fa Sensual & Oil Monoi Blossom Cream Soap kremowe mydło w płynie 300 ml


Prysznic, kąpiel:
  • Original Source Seasonal Edition Orange & Liquorice Shower żel pod prysznic 250 ml
  • Original Source Seasonal Edition British Strawberry Shower żel pod prysznic 250 ml
  • Luksja Cherry Tart bath foam płyn do kąpieli 1 l


Twarz:
  • Olay active hydrating aktywne nawilżenie młodej skóry nawilżająca emulsja na dzień skóra normalna/mieszana 100 ml – kolejne już opakowanie – recenzja TU
  • Eveline bioHyaluron 4D delikatna emulsja do demakijażu 3w1 (mleczko, tonik, płyn do demakijażu) 245 ml – recenzja TU
  • Bioderma Sensibio H2O Soluttion micellaire Peux sensibles Micelle solution Sensitive skin plyn micelarny skóra wrażliwa 20 ml
  • Nivea Visage Q10 Plus przeciwzmarszczkowy cera mieszana krem nawilżający na dzień SPF 15 próbka 1,5 ml  Dax Cosmetics Perfecta Oczyszczanie peeling gruboziarnisty minerały morskie + drobinki orzecha wygładzający cera tłusta i mieszana 10 ml - brak zdjęcia, recenzja TU


A teraz czas na zakupy w Naturze, Super-Pharm, Realu, Rossmannie oraz Hebe ;)

80 komentarzy:

  1. Miałam tylko tą emulsję z Olay'a. Mnie bardzo przypadła do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Luksję płyn muszę dorwać na zakupach

    OdpowiedzUsuń
  3. o szybko się pożegnałaś z LUksją:) też mam ale wersję z ciastkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka osób z niej korzystało, dlatego szybko się skończyła :)

      Usuń
  4. Kiedyś bardzo lubiłam emulsje Olay, dopóki nie odkryłam że mnie nieźle zapychają. Szkoda, bo fajnie spisywały się pod makijaż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak - pod makijaż ta emulsja świetnie się sprawdza, ale skoro Cię zapychała to nie warto jej dłużej używać.

      Usuń
  5. Luksja wafelkowa ♥ szkoda, że nie zrobili balsamów o takich zapachach :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie poszło :). Kusi mnie ten płyn z Luksji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Cherry Tart ładnie pachnie, ale Caramel Waffle jest jeszcze fajniejszy :)

      Usuń
  7. ależ te płyny Luksja kuszą *-* wszystkie 4 zapachy chętnie bym wypróbowała. :)

    jak Ci się podobał żel OS zimowy? ja go właśnie kończę, razem z wersją śliwkową. nie podoba mi się ich konsystencja, jest taka glutowata. ale zapachy fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też kuszą pozostałe zapachy Luksji :) Teraz kupię Caramel Waffle :)

      Co do OS - wersja Orange & Liquorice przypadła mi zdecydowanie bardziej do gustu niż Plum & Maple Syrup. Zapach co prawda bardziej przypominał mi cukierki krówki z delikatną nutą pomarańczy niż pomarańczę i lukrecję, ale przynajmniej czuć go było w czasie mycia i utrzymywał się trochę na skórze ;)

      Usuń
  8. krem z nivea zawsze jest w mojej kosmetyczce co jak co ale nivea musi byc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem Nivea uratował ostatnio moją przesuszoną, popękaną skórę dłoni ;) Klasyk :)

      Usuń
  9. spore denko :) te mydło do rąk fa musi pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ładnie pachnie, ale spodziewałam się jeszcze fajniejszego zapachu ;)

      Usuń
  10. Jeśli mydło Fa jest podobne do żelu pod prysznic z tej samej serii, to jestem na nie chętna :d

    OdpowiedzUsuń
  11. mialam tylko te emulsje z olay - u mnie spradzila sie no i oczywiscie krem nivea - zawsze mam go w domu:)))pozdawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem Nivea to chyba w każdym domu się znajduje :)

      Usuń
  12. fajne :}morze się na cos skusze

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te płyny do kąpieli z Luksji. Zwłaszcza wersja "sernikowa" mi przypadła go gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz na myśli Lemon Pie to mi ten zapach podoba się najmniej, ale i tak chciałabym go wypróbować ;)

      Usuń
  14. Te żele Luksji są niesamowite pod względem zapachowym :D następny chyba kupię Lemon Pie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja, tak jak pisałam troszkę wyżej, teraz kupię Caramel Waffle, potem Blueberry Muffin a na końcu Lemon Pie :)

      Usuń
    2. Kurcze a ja nigdzie ich nie spotkałam jeszcze. Szkoda :(

      Usuń
    3. Są w Rossmannie, Naturze, Realu :)

      Usuń
  15. Lubie szampony Timotei ; )
    Obserwuję i zapraszam do mnie ; >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie akurat ten szampon Timotei nie zachwycił - nie zauważyłam jakichś rewelacyjnych efektów po jego stosowaniu ;)

      Usuń
  16. Ja jetem ciekawa co kupisz w tych wszystkich drogeriach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to wypatrzyłam jakieś pojedyncze rzeczy - muszę sobie odbić to, że 30 stycznia nie mogłam skorzystać z z -40% rabatu na Revlon w Hebe :(

      Usuń
  17. Widzę, że emulsja do demakijażu z Evline zbiera fajne recenzje. A kiedyś przyglądałam się jej, ale nie kupiłam. Teraz używam micela z Biodermy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzy mi się micel Biodermy w pełnowymiarowym opakowaniu, bo na razie to jedynie miniaturki posiadam ;) A emulsja Eveline jest fajna - polecam! :)

      Usuń
  18. Muszę kupić ten płyn z Luksji Karmolowy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham żele z OS za ich cudowne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  20. niuchałam ostatnio płyny do kąpieli z Luksji i tak mnie odurzyły te zapachy, że żadnego nie wzięłam, bo nie umiałam się zdecydować ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Żele z OS są świetne, nie używałam ich jeszcze, jednak jeden z nich dostałam pod choinkę na prezent i czeka na swoją kolej (najpierw denkuję to, co zaczęłam).
    Co do różowego żelu z Lirene - niedawno dodałam jego recenzję, wczoraj kupiłam 2 opakowanie, ponieważ pierwsze jest na wykończeniu i akurat znalazłam na promocji (ok. 11,50 z prawie 15 w Rossmannie). Odsyłam tutaj: http://efficacement.blogspot.com/2013/01/idea-znaleziony-zel-pod-lupa.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ze mnie głupol :( - przecież czytałam u Ciebie recenzję tego żelu [dzięki za link], nawet komentarz zostawiłam :) Ale tak czy inaczej - zainteresowałaś mnie tym produktem i mam ochotę go kupić :)

      Usuń
  22. Jedyne co miałam to szampon z pierwszego zdjęcia:) już nie pamiętam nawet kiedy z kremu nivea korzystałam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłaś zadowolona z tego szamponu? Bo ja nie - spodziewałam się czegoś lepszego ;)

      Usuń
  23. Świetny projekt . Ja jedynie co mam z tych kosmetyków to krem Nivea i płyn do kąpieli z Luksji czekoladowy :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekoladową Luksję też miałam - świetny zapach :)

      Usuń
  24. nie miałam chyba nigdy nic z Luksji ale te płyny do kąpieli muszę mieć!zapachy muszą być obłędne;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. lubię te szampony z Timotei ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja już się chyba na Timotei nie skuszę ;)

      Usuń
  26. A ja się zbieram do zakupu Timotei i zbieram, i zbieram. :] Musze w końcu zakupić.
    Obserwuję.

    Zapraszam na: pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli kupisz to daj znać, czy jesteś zadowolona, bo mnie ten szampon nie zachwycił ;)

      Usuń
  27. To drogeria Kosmyk
    http://kosmyk.com.pl/ - możesz zobaczyć gdzie mają sklepy, ale jest ich tylko kilka w małopolsce ( malutka sieć )

    Timotei - miałam odzywkę samą z tej serii i była ok, ale trochę obciążała włosy.
    Natomiast miałam ostatnio duet szampon i odżywka Timotei JerichO Rose z awokado ( Intensywna Odbudowa?? ) i były fantastyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam tylko krem Nivea (kto nie miał?;>) i szampon z Timotei, ale chyba troszke inny. Już nie pamiętam, ale wszystkie te szampony lubię i dobrze się sprawują na moich włosach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jestem jedną z nielicznych osób, którym Timotei nie przypasował ;)

      Usuń
  29. ja się rozglądam za tym szamponem z Timotei, bo używałam go u kuzynki i bardzo mi spasował :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię tą emulsję z Olay , na pewno kiedyś do niej powrócę : )
    Koniecznie pokaż co kupiłaś :D:D

    OdpowiedzUsuń
  31. mam odżywkę z serii tego szamponu i jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie moje włosy są jakieś inne - im Timotei nie służył jakoś rewelacyjnie ;)

      Usuń
  32. Nivea, to zdecydowanie mój nieśmiertelny typ :)Luksją mnie zaciekawiłaś, bo jeszcze się z tym rodzajem nie spotkałam, musi ładnie pachnieć :)
    Obserwuję i będę zaglądać
    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam powąchać wszystkie 4 nowe płyny Luksja - myślę, że któryś skusi Cię zapachem :)

      Usuń
  33. Wszyscy mnie kuszą tymi płynami do kąpieli Luksji :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam ochotę wypróbować tą odżywkę z Timotei, skład zachęca do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat miałam szampon z odżywką :) Samej odżwyki Timotei - nie ;)

      Usuń
  35. ciekawi mnie jak pachnie ta Luksja? Ja mam czekoladową z pomarańczą i pachnie obłędnie ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam Luksję czekolada z pomarańczą i zapach bardzo mi się podobał :) Cherry Tart jest słodka, wiśniowo-migdałowa :)

      Usuń
  36. spore denko :))) tez musze kupic sobie ta bioderme

    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja na razie Biodermę mam tylko w miniaturkach, ale nie pogardziłabym pełnowymiarowym opakowaniem :)

      Usuń
  37. Fajne denko :)MIałam ten pomarańczowy żel z OS i szampon :) Szampon dobry, a żel ubóstwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. 3 Studies SHOW Why Coconut Oil Kills Waist Fat.

    This means that you literally burn fat by consuming coconut fats (including coconut milk, coconut cream and coconut oil).

    These 3 studies from big medicinal journals are sure to turn the traditional nutrition world around!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.