Translate

czwartek, 24 stycznia 2013

Zgadnijcie, gdzie byłam i co kupiłam? ;)

Tak, byłam w Rossmannie i skorzystałam z promocji -40% na wszystkie podkłady do makijażu, o której pisałam TU. Kupiłam nową wersję Rimmel Match Perfection SPF 18 Light Perfecting Radiance Foundation w odcieniu 101 Classic Ivory. Po rabacie podkład kosztował 22,19 zł. Mam nadzieję, że będę z niego równie zadowolona co z Rimmel Match Perfection Cream Gel Foundation 103 True Ivory.


Poza podkładem skusiłam się na kominek ceramiczny Pachnąca Szafa 9,99 zł. Stary kominek jest już dość mocno wyeksploatowany - ostatnio każdego dnia topię w nim woski Yankee Candle albo dodaję olejku zapachowego i zauważyłam, że ceramika zaczyna pękać. Zakup nowego był kwestią czasu ;)


Początkowo planowałam wybrać się do Hebe - mogłabym tam kupić podkład Rimmel i przy okazji popatrzeć na kilka innych kosmetyków kolorowych tej marki, które dziś są w promocji -40%, ale wybitnie było mi tam nie po drodze. 30 stycznia, choćby się waliło i paliło, pojawię się na promocji Revlon i być może skuszę na Just Bitten Kissable Balm Stain oraz ColorBurst Lip Butter :)   

35 komentarzy:

  1. dobrze,że ja mam do rossmana daleko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam pod nosem, dlatego unikam tego typu notek :P

      Usuń
  2. a u mnie nie ma rossmanna, może to i czasem lepiej :p

    OdpowiedzUsuń
  3. też by mi się przydał jakiś podkład, mimo że mam kilka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kupiłam ten podkład. Tylko w najjaśniejszej wersji. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testowałam go - dla mnie jest zbyt jasny :)

      Usuń
  5. A ja kończę Lirene City Matt i zastanawiam sie co wybrać.
    W sprawie Oriflame - służę pomocą - mogę zamówić dla Ciebie jak będzie w promocji

    OdpowiedzUsuń
  6. No ciekawa jestem, jak się u Ciebie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kusi mnie ten podklad, pewnie kupie na probe :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam jego wcześniejszą wersję i jestem ciekawa jak będzie z nową :) Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja rossa mam po drodze... nawet czaiłam się na rimmela... ale zrezygnowałam... czekam na krem bb z skin79

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie chcę myśleć, co by to było, gdybym miała blisko Rossmanna... ;)

      Usuń
  10. A ja nie skorzystam :)
    Używam kremów BB, i mam mały zapas.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam tego podkładu, ale byłam dzisiaj w rossmanie i kręciłam się wokół standu bourjois ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa jestem jak się spiszę :)
    ja tym razem nie skorzystałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też skusiłam się na promocję w Rossmannie :P

    OdpowiedzUsuń
  14. zrób kiedyś notkę o Twoich zapachach Yankee :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, chętnie :) Ale ja nie mam ich zbyt wiele - przeważnie 2 zapachy na stanie, które są w użyciu ;)

      Usuń
    2. jasne,że nie mam nic przeciwko :) a co do postu o woskach - też się do takiego szykuję i chętnie poczytam Twoje typy, szukam nowych inspiracji ;)

      Usuń
    3. Szkoda tylko, że nie potrafię pisać o zapachach :(

      Usuń
  15. widziałąm te promocje w rosmanie;) jednak skorzystałam z tych w hebe:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja wlaśnie pale jeden z wosków YC :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O, dobrze, że napisałaś o 30 stycznia, już zapisuję w swoim telefonie, bo muszę kupić sobie podkład. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kominek, to coś czego poszukuję. Za taką cenę muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kupiłam dokładnie ten sam podkład. mam nadzieję, że dobrze wybrałyśmy.

    bardzo ładny kominek, bez zbędnych ozdóbek, czegoś takiego szukałam. nie pomyślałam o Rossmannie, muszę poszukać tej Pachnącej Szafy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam go 3-4 razy i jestem na razie bardzo zadowolona z tego podkładu :) A kominek jest mały - ma ok. 8,5 cm wysokości :)

      Usuń
  20. Ciekawy podkład muszę kiedyś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  21. nie kupiłam żadnego podkładu na tej magicznej rossmannowskiej wyprzedaży i jest mi z tym bardzo źle:(

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładny kominek :) Jestem ciekawa jak sprawuje się Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja właśnie dziś kupiłam Rimmel a tobie jak się sprawuje?;)
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.