Translate

piątek, 11 stycznia 2013

Ziołowy ogród w środku zimy, czyli mini zakupy w Rossmannie

Wczorajsze mini zakupy z oferty promocyjnej drogerii Rossmann:
  • Eva Natura Herbal Garden tonik do twarzy pielęgnacyjny bezalkoholowy ekstrakt z czerwonej koniczyny 200 ml 7,59 zł
  • Eva Natura Herbal Garden żel do mycia twarzy oczyszczająco-łagodzący ekstrakt z czerwonej koniczyny 150 ml 7,59 zł
  •  przy zakupie dowolnego produktu do twarzy Eva Natura do odbioru w kasie miała być gratisowa maseczka - najprawdopodobniej ich zapas został już wyczerpany i zamiast maseczki dostałam gratis dołączany przy zakupie rozświetlającego balsamu Cztery Pory Roku, czyli dwufazowy płyn do demakijażu oczu 50 ml - nie narzekam - wolę wypróbować dwufazę niż maseczkę
 

Udanego weekendu :)

15 komentarzy:

  1. Bardzo lubię tonik HG :)
    Żel również miałam, ale średnio przypadł mi do gustu. Zbyt mocno pienił się na twarzy - nie lubię tego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo! Ktoś tu też zakupił tonik Herbal Garden ;) Szkoda, że gratisowe maseczki się u Ciebie wyczerpały, ale dwufaza to też fajny dodatek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. to teraz nic tylko testować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa toniku i żelu więc czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej zapraszam na mojego nowego otwartego bloga vivalaglam96.blogspot.com/ znajdziecie dużo ciekawych rzeczy
    i morze coś dla siebie zapraszam do komentowania i do obserwowania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie mini zakupy. Fajnie, ze jakiś gratis się trafił.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem jaka będzie Twoja opinia ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ten zel do mycia twarzy przykul moja uwage :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tą dwufazówkę :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.