Translate

wtorek, 15 stycznia 2013

Znowu Rossmann i znowu mini zakupy

Kolejne mini zakupy - tym razem niekosmetyczne:
  • Domol Feuchte Allzwecktücher Apfel uniwersalne ściereczki nawilżane o zapachu jabłka 50 szt.
  • Domol Feuchte Allzwecktücher Citrus uniwersalne ściereczki nawilżane o zapachu cytryny 50 szt. 



Ściereczki już wypróbowałam - fajnie sprawdzają się przy codziennym usuwaniu kurzu, zabrudzeń z mebli, kuchennych blatów czy kafelków. Przyjemnie, owocowo pachną. Obecnie w promocji kosztują 2,99 zł/opakowanie.

Oprócz tego w koszyku znalazł się również
  • Pachnąca Szafa lawenda olejek zapachowy 10 ml 5,99 zł


Zamierzam go stosować do kominka i nawilżacza.

Skusiłam się także na pastylki Altapharma o smaku:
Nie dysponuję zdjęciami, ponieważ po pastylkach pozostało już tylko smaczne wspomnienie.

Przepraszam za kolejny post o niczym, ale przed weekendem dopadło mnie przeziębienie, które od wczoraj bardzo się nasiliło - katar, kaszel, osłabienie. Stosuję apteczne leki dostępne bez recepty, ale jeśli nie będzie poprawy to czeka mnie wizyta u lekarza :(

13 komentarzy:

  1. Cos czuje ze wstapie po te sciereczki ... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olejek musi bosko pachnieć <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię jabłkowe ściereczki, pomagają mi z utrzymaniem czystości toaletki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sciereczki cytrynowe barzdzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie miałam takich ściereczek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tych ściereczek, kupuję świetne w Biedronce Mr. Magic, a jak się okazuje produkowane są przez cleanic!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię te żółte chusteczki, dobrze że powiedziałaś że są w promocji:)

    OdpowiedzUsuń
  8. życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam nic z Twojej listy zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.