Translate

poniedziałek, 4 lutego 2013

20% rabat na produkty Synergen do pielęgnacji twarzy

W lutym portal Wizaz.pl przygotował dla Wizażanek 20% rabat na produkty Synergen do pielęgnacji twarzy. Spis produktów objętych rabatem znajdziecie TU, a sam kupon rabatowy - TU. Termin realizacji kodu - od 1 do 28 lutego 2013 r. Dodatkowo, w obecnej promocji drogerii Rossmann [która trwa od 1 do 13 lutego], niektóre z kosmetyków Synergen znajdziecie w niższych cenach, a że 20% rabat z kuponu odliczany jest od ceny promocyjnej, a nie regularnej, to cena końcowa może być naprawdę przyjemna.


Ja dziś skorzystałam z tej kumulacji obniżek i po wczorajszym wpisie Burn o Ulubieńcach stycznia skusiłam się na plasterki antybakteryjne przeciw wypryskom 36 szt., za które zapłaciłam 5,11 zł [cena regularna 7,99 zł, cena promocyjna 6,39 zł - 20% rabatu = 5,11 zł]. Mam ochotę wykorzystać jeszcze 1 kupon na piankę do mycia twarzy, ale ten zakup muszę jeszcze przemyśleć ;)

15 komentarzy:

  1. sama nie wiem czy się na coś skuszę, jakoś nie mam zaufania do tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym wypróbować zachwalany puder do twarzy z Synergen, szkoda, że nie jest objęty promocją

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak myślę czy coś lubię z tej marki, ale chyba nic nie miałam nigdy z ich oferty. Może skuszę się na różowy peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nigdy nie zwracam uwagi na kosmetyki tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki.. może zrobisz jakąś grubszą recenzje po wypróbowaniu :-)?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja obiecałam sobie, że w tym miesiącu będę omijać Rossmanna z daleka - w styczniu zrobiłam wystarczające zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nigdy nic z firmy Synergen, jestem od lat wierna Ziaji i Garnierowi (ostatnio także Vichy) jeśli chodzi o pielęgnację twarzy...

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam kiedyś podkład i był fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie, że o tym napisałaś, na pewno skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę wejść po mój ulubiony puder z Synergen ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle, że pudru zniżka z Wizażu nie dotyczy ;)

      Usuń
    2. Ale widzę na rossnet.pl, że jest w promocji :)

      Usuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.