Translate

sobota, 9 lutego 2013

Synergen 5 in 1 Waschcreme alle Hauttypen heartbeat krem do mycia twarzy 5 w 1 do wszystkich typów skóry

Kosmetyki Synergen, których używałam do tej pory, mogę policzyć na palcach jednej ręki:
  1. Gesichtswasser Mischhaut klarend & belebend mit Hammamelis tonik do twarzy do cery mieszanej, który pokazywałam w listopadowych zużyciach - ani nie zaszkodził mojej skórze, ani w jakiś wyjątkowy sposób na nią nie działał, zwykły tonik, jakich na drogeryjnych półkach wiele
  2. Handcreme Trockene Haut freche Fruchtchen krem do rąk do skóry suchej o zapachu świeżych owoców - recenzję znajdziecie TU 
  3. Soft Peeling Sensible Haut peeling do twarzy do skóry wrażliwej 100 ml – jeden z najlepszych peelingów, jakie do tej pory miałam okazję używać. Pokazywałam go TU, a za kilka dni zrobię o nim oddzielną recenzję
  4. extra starke Anti-Pickel Patches unreine Haut active clear plasterki antybakteryjne przeciw wypryskom - najnowszy zakup, raz przetestowany, opinia o tym produkcie na pewno pojawi się na blogu
  5. 5 in 1 Waschcreme alle Hauttypen heartbeat krem do mycia twarzy 5 w 1 do wszystkich typów skóry, o którym dziś szerzej będzie mowa


Krem do mycia twarzy zamknięty jest w tubie o pojemności 150 ml. Kupiłam go w promocyjnej cenie 5,99 zł, cena regularna to 7,99 zł. Informacje od producenta oraz skład produktu przedstawiają zdjęcia poniżej:



Kosmetyk ma przyjemny, owocowy zapach, ale nie zgodzę się ze stwierdzeniem producenta, że perliście owocowa mieszanka zapachów mango i papai sprawia, że stosowanie kremu staje się pachnącym doznaniem - owszem pachnie ładnie, ale bez jakichś nadzwyczajnych uniesień ;) Idźmy dalej - krem ma łączyć w sobie 5 funkcji: 
  1. oczyszczanie
  2. peeling
  3. nawilżanie
  4. matowanie
  5. maseczkę. 
Nie odniosę się do ostatniego punktu, ponieważ nie stosowałam tego produktu w taki sposób, ale o tym za moment.


Po wyciśnięciu z tubki produkt ma gęstą konsystencję, a po nałożeniu go na zwilżoną skórę robi się tłustą mazią, która ślizga się na twarzy. Drobinki są dość duże i ostre, ale jest ich tak mało, że o peelingu [no chyba, że bardzo, bardzo delikatnym] nie ma tu mowy. Po zmyciu kremu na skórze nadal pozostaje tłusta warstwa, która nie znika nawet po osuszeniu twarzy ręcznikiem. Jednocześnie, zwłaszcza na policzkach, czuć nieprzyjemne ściągnięcie, a na nosie pojawiają się suche skórki. Nawilżania brak. Matowienia zresztą też. Nie zdecyduję się użyć tego produktu jako maseczki, ponieważ zwyczajnie boję się o podrażnienie, czy zaczerwienie skóry. Według mnie żadna z obietnic producenta nie została w przypadku tego kremu spełniona. Jednym słowem: BUBEL.

14 komentarzy:

  1. Nie lubię kosmetyków z Synergen bo u mnie w ogóle się nie sprawdzają. Dałam sobie z nimi spokój i omijam szerokim łukiem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze, że chociaż tani był... ale to żadna pociecha, za 6 zł można inne, fajne rzeczy kupić ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ciągnie mnie do kosmetyków Synergen, kojarzą mi się z wysuszającymi i drażniącymi żelami, które używałam będąc nastolatką, ale jedno mu trzeba przyznać - kolorek ma na prawdę energetyzujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no to kiepski cudaczek:) ale wydaje mi się, że takie przekombinowane produkty 100w1 raczej rzadko działają:)lepiej skupić się na jednej funkcji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A feee, no to nigdy się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię puder z tej firmy, szkoda, że taki bubel :/

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze wiedzieć, choć i tak mam mieszane uczucia co do tych produktów wielofunkcyjnych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio taką mu recenzję zasunęłam że aż buty spadają :P Skórę mi poparzyło! A taka szczególnie wrażliwa to nie jestem :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezbyt zachęcająco to wygląda. :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jedynie używałam i używam nadal pudru z tej firmy, nic poza tym :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że bubel, ale tak myślałam po tym 5w1. Zazwyczaj takie produkty nie spełniają dobrze żadnej funkcji. ; /
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawił mnie 4 punkt...będę czekać na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. używam podkład i puder tej firmy <3 W wolnej chwili zapraszam do mnie na ourloveourpassion.blogspot.com :) Obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dobrze że ostrzegłaś :) płaczę za wycofanym różowym peeligiem. czekam az ktos przetestuje nową jego wersje i porówna

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.