Translate

środa, 6 lutego 2013

Chwalę się - wygrana u niemenki :)

Dziś listonosz dostarczył mi nagrodę, którą wygrałam u niemenki w Noworocznym rozdaniu. O tym co znalazło się w przesyłce już za chwilę, ale najpierw chciałabym Wam serdecznie polecić bloga niemenki - Kosmetyki, Paznokcie, Makijaż, Recenzje - Cieniem Malowane - naprawdę warto zajrzeć i zostać na dłużej :)  

Oto moja nagroda:
  • Yankee Candle Winter Wonderland wosk - zanim otworzyłam kopertę już czułam rześki, świeży zapach tej tarty
  • Miyo Cheeky Blush Way to glow! nr 02 Sorbet - mój pierwszy róż Miyo i to w takim odcieniu, jaki lubię na swoich policzkach
  • Golden Rose Jolly Jewels 114 - na wielu blogach wzdychałam do lakierów GR z tej kolekcji, przy okazji narzekałam też na ich cenę, bo to ona była głównym powodem tego, że nie zdecydowałam się na zakup. Dzięki niemence mam jednak możliwość przetestowania Jolly Jewels, z czego ogromnie się cieszę :)
  • Alterra Lippenpflege Kamille balsam do ust z ekstraktem z rumianku - mimo że znam ten sztyft to chętnie ponownie sprawdzę, jak działa na moje usta
  • zestaw herbat na zimowe wieczory - z tego zestawu znam tylko King's Crown aromatyzowaną herbatę owocową o smaku wiśniowo-bananowym. Pozostałe - King's Crown aromatyzowana herbata z Rooibos o smaku owoców leśnych i wanilii, Teekanne Winter Time kompozycja owocowa z aromatami cynamonu i ciasteczek migdałowych oraz Dilmah Lemon & Lime herbata czarna o aromacie cytryny i limonki to dla mnie nowości, którymi delektować się będę w lutowe wieczory


niemenko, dziękuję za świetną nagrodę - każdą z tych rzeczy z przyjemnością przetestuję :)

37 komentarzy:

  1. Gratuluje wygranej:) Ciekawa jestem rozu, a pomadke z ALterry mialam i byla niezla, ale zapach nie moj:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj masz się czym chwalić koleżanko;) wspaniałe nagrody;) Gratuluję ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Lakier jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko pozazdrościć :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super nagroda :) Ja w końcu muszę kupić jakiś lakier z tej serii Jolly Jewels, bo wyglądają one cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka udana nagroda, gratuluję :) piękny lakier

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna nagroda :) mi też ostatnio dopisuje szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałabym kiedyś spróbować wosków

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje, niech sie dobrze uzywaja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ta pomadka jest bardzo dobra

    OdpowiedzUsuń
  11. cieszę się, że Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Winter Wonderland to najpiękniejszy zapach od Yankee Candle ever.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranej, świetne nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję :) nagroda jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowności i herbatki mmmmmm, gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję, same wspaniałości ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeju gratuluje . Z tego zestawu miałam tylko tą pomadkę z Alterra :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wygranej i życzę miłego testowania. Od razu jednak mogę Cię ostrzec przed lakierem JJ...dziś właśnie o nim pisałam tylko w złotej wersji...u mnie się nie sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję, nagrody na pewno umilą Ci zimowy czas:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluje wygranej ! :) Nagrody są cudowne ;))

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.