Translate

czwartek, 14 lutego 2013

Niewalentynkowy wpis

Walentynki Walentynkami, ale ja dziś nie o tym, tylko o moich zakupach z pierwszej połowy lutego.


Rossmann:
  • Soraya Art&Diamonds Esencja przeciw starzeniu się skóry wygładzająca maseczka mikrodermabrazja 30+ 50 ml - CND
  • Synergen extra starke Anti-Pickel Patches unreine Haut active clear plasterki antybakteryjne przeciw wypryskom 36 szt.
  • Bielenda  Erotyczna higiena intymna dla dwojga Afrodyzjak 500 ml - CND


Drogeria Natura:
  • my secret matt eye shadow cień do powiek 505


Real:
  • Soraya Świat Natury 5 drogocennych olejów regenerujący olejek do twarzy ekstrakt z nagietka 50 ml


Biedronka:
  • Carea płatki kosmetyczne 2 +1 gratis 3x120 szt.


Super-Pharm:
  • Skrzypovita 42 tabletki + szczotka do włosów
  • Dax Cosmetics Perfecta Oczyszczanie peeling gruboziarnisty minerały morskie + drobinki orzecha wygładzający cera tłusta i mieszana 60 ml - recenzja TU


Wszystkie produkty nabyłam w promocyjnych cenach z obowiązujących w tamtym czasie ofert ww. sklepów. Od dziś nowe promocje w Rossmannie, Naturze i Super-Pharm - wypatrzyłam kilka ciekawych rzeczy w przyjaznych dla portfela cenach, więc za jakiś czas spodziewajcie się kolejnego zakupowego wpisu ;)

29 komentarzy:

  1. Ja jutro ruszam do natury i rossa,ale bardziej nastawiam się na...kaszki dla bejbika:)niż na kosmetyki,ale popatrzę na pewno na kilka rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnei dzisiaj też nie walentynkowo

    OdpowiedzUsuń
  3. po ile ta Skrzypovita 42 tabletki + szczotka do włosów? fajna ta szczotka bo rozyślałam nad tym zestawem :>

    OdpowiedzUsuń
  4. byłam w 4Biedronlach i w żadnej nie dostałam tych płatków:/

    OdpowiedzUsuń
  5. też się skusiłam na tę pakę płatków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. udane zakupy:>
    u mnie w biedronce tych płatków już nie było:(
    ciekawa jestem tych plasterków.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie ostatnio zastój jeśli chodzi o zakupy muszę zużyc zapasy które mi zalegają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten Afrodyzjak mnie zaciekawił ;-) Nie słyszałam nawet o tym!

    OdpowiedzUsuń
  9. Również zakupiłam te biedronkowe płatki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mnie ciekawi ten olejek Soraya i już wypatruję recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale ładne zakupy! tą szczotkę to bym sama przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mialam podobna szczotke ale wyrywala mi wlosy ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zakupy, ciekawe co to za cudo z Bielendy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się czaje na też żel erotyczny i jakoś spotkać nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten zestaw ze Skrzypovitą wygląda kusząco :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zakupy:) zaciekawiły mnie te plasterki na wypryski i płyn z bielendy :D A na zestaw ze skrzypovitą chyba się skuszę jak jeszcze będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tej maseczki Soraya jestem zadowolona, ciekawa jestem jak sprawdzi się u Ciebie:) Jesteś pierwszą osobą u której widzę ten produkt:) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię te płatki kosmetyczne;)!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten cień ma ładny kolor. Mi się takie delikatne bardzo podobają

    OdpowiedzUsuń
  20. chętnie przeczytam o Sorayi:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ten peeling z Perfecty jest wspaniały, lepszego w tej cenie nie znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobre są te plasterki? Używam tej firmy żelu do mycia twarzy i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekam na recenzję plasterków antybakteryjnych, chętnie dowiem się jak się spisują :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ubóstwiam cienie my secret! Ostatnio zakupiłam również te matowe i jestem bardzo zadowolona :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej zaintrygował mnie ten cień:)Chyba się na niego skuszę:)No i koniecznie muszę wypróbować odżywki z Twojej poprzedniej notki:)Nie ma to jak zakupki kosmetyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam ten peeling :) ubóstwiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piling z Perfecty to mój ideał :D

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.