Translate

wtorek, 19 lutego 2013

Synergen Soft Peeling Sensible Haut peeling do twarzy do skóry wrażliwej

Przy okazji recenzji peelingów do twarzy Bourjois oraz Dax Cosmetics przewijała się wzmianka o różowym peelingu Synergen. Dziś przyszedł czas na jego recenzję.


Produkt dostępny jest wyłącznie w sieci drogerii Rossmann. 100 ml tubka peelingu kosztuje, o ile mnie pamięć nie myli, 4,99 zł. Często można go [było] nabyć w promocji w cenie 3,99 zł.

Informacje od producenta i skład produktu:



Recenzję należy zacząć od tego, że wg producenta peeling przeznaczony jest do skóry wrażliwej, ale wg mnie do tego rodzaju skóry jest zbyt mocny/agresywny. Ja mam skórę mieszaną, uwielbiam porządne zdzieraki i ten peeling sprawdza się u mnie idealnie.


Produkt ma przyjemny zapach i dość gęstą konsystencję. Drobinki są duże i ostre, dzięki czemu rewelacyjnie ścierają martwy naskórek. Skóra jest bardzo dobrze oczyszczona i gładka. Kosmetyk dobrze się zmywa, nie pozostawia nieprzyjemnej, lepkiej warstwy. Jest bardzo wydajny – wystarczy niewielka ilość, by dokładnie oczyścić twarz.


Niestety, od jakiegoś czasu nie widuję na półkach w Rossmannie mojego ulubionego różowego zdzieraka. Niby znalazłam godnego zastępcę w postaci peelingu gruboziarnistego Dax Cosmetics, ale porównując cenę i pojemność obu produktów zdecydowanie lepiej wypada Synergen – najlepszy peeling, jaki miałam okazję używać!

21 komentarzy:

  1. ciekawy produkt, tani :) nie miałam okazji go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam go już bardzo długo. Świetnie zdziera i pięknie pachnie jednak zgadzam się, że dla cery wrażliwej jest za mocny. Może podrażnić. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to chyba muszę się za nim rozejrzeć :) Karolina

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś go szukałam w Rossie, ale niestety go nie znalazłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie obecnie jest tylko wersja niebieska antybakteryjna [podobno przeznaczona dla chłopców] - z tego co czytałam jeszcze mocniejszy zdzierak niż różowy ;)

      Usuń
  5. Bardziej od peelingu gruboziarnistego od Daxa przypadła mi wersja drobnoziarnista, której całą tubę można kupić w Biedronce za 5-6 zł (nie pamiętam dokładnie, bo odkąd odkryłam sodę oczyszczoną jakoś zaniedbałam robienie jego zapasów), więc wychodzi podobnie do Synergen :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten peeling z Biedronki jest w stałej sprzedaży?

      Usuń
  6. W sumie można wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mialam go nigdy - jesli mi sie trafi to go kupie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. To, że ten piling nadaje się do skóry wrażliwej jest tak prawdziwe, jak to, że nakręcili już ostatni odcinek Mody na sukces;D

    Mimo wsio, bardzo go lubię sporadycznie do buzi, częściej do ciała, do tego ta cena;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne porównanie z tym ostatnim odcinkiem Mody na sukces ;)

      Usuń
    2. Hehehe, starałam się to jakoś zobrazować:))

      Usuń
  9. Mój ulubieniec numer 1! Szkoda, że już go nie ma w rossmanach;/

    OdpowiedzUsuń
  10. o proszę! przekonałaś mnie :) przy okazji pisania recenzji o peelingu z Soraya wspomniałam o tym różowym, bo słyszałam o nim wiele dobrego :-) a teraz jestem już pewna po jaki sięgne, kiedy ten mi się skończy :-) działanie a do tego cena..kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  11. też już od dawna go nie widziałam w rossmannie :/

    OdpowiedzUsuń
  12. z synergen póki co mam tylko puder :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam go, ale wiele osób go zachwala :) Może go spróbuję, a tej firmy miałam tylko puder :)

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda, że już nie ma go w rossmanie bo chciałam go kupić

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też lubię porządne zdzieraki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam ten peeling ale to masakra to napewno nie jest dla cery wrazliwej , ja nie dałam rady sie nim peelingować bo myslałam ze sie popłacze buzia mnie piekła , jakbym szkłem to robiła ... trzeba miec grubą skóre do czegoś takiego :)
    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.