Translate

wtorek, 5 lutego 2013

Szwarc, mydło i powidło...

... czyli moje ostatnie niekosmetyczne [więc w sumie bez mydła ;)] zakupy ;)

Tesco:
  • zestaw 4 x Frugo + szklanka 6,99 zł


  • Alpen Gold Chrupek lekko solony i Migdał lekko solony - czekolady już zjedzone, obie dobre, ale chrupek mógłby być trochę bardziej słony


  • F&F portfel damski - duży, z wieloma przegródkami, ale właśnie takie lubię, był przeceniony z 39 zł na 11,70. W tej samej cenie były jeszcze pokrowce na tablety, ale przecenionych rzeczy było więcej - kosmetyczki, lustereczka itp. Oprócz motywu wężowej skórki była jeszcze złota panterka...



  • Christmas Winter Spice świeca dekoracyjna/stroik świąteczny - wypatrzyłam go na dziale wyprzedaży, kosztował 3,50 zł, przy kasie odliczono jeszcze 30% weekendowy rabat, więc cena końcowa wynosiła 2,45 zł. Za 10,5 miesiąca będzie jak znalazł ;)


Pepco:
  • osłonki - do Pepco wybrałam się z TŻ po filcowy bieżnik lub podkładki, których pomimo sporego wyboru wzorów i kolorów nie kupiliśmy, ale za to zdecydowałam się na 2 urocze osłonki - większa ma średnicę 10,2 cm, kosztowała 4,99 zł i będę w niej trzymać moje pędzle do makijażu, a mniejsza kaktusiarka ma 6,7 cm średnicy, kosztowała 3,99 zł i na razie czeka na pełnienie jakiejś konkretnej funkcji


Biedronka:
  • Róża W. Smarzowski - od 7 lutego w ofercie Biedronki dostępne będą filmy - KLIK. Od razu wiedziałam, że kupię Różę [cenię twórczość Smarzowskiego], a że w jednym ze sklepów filmy wystawiono już wczoraj to skorzystałam z okazji i płyty [tak, 2 płyty VCD] czekają na wolny wieczór i projekcję


A Wy co ciekawego ostatnio kupiłyście? :)

30 komentarzy:

  1. chyba muszę się przejść do pepco :) Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio ( wczoraj :D) zakupiłam ciekawy zmywacz do paznokci, dwie bransoletki i lakier bezbarwny ^^ To tej najnowsze zakupy. Czekolady mam zamiar spróbować.
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Osłonki fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny portfel w świetnej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten portfel wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam czekolade z orzechami :D
    kubeczki sa przesliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. portfel jest mega! i jeszcze ta cena :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę musiała zobaczyć czy w moim tesco też są takie zestawy

    OdpowiedzUsuń
  9. ten zestawik frugo bym chciała wraz z czekoladą :D

    OdpowiedzUsuń
  10. nie lubię Frugo, sama chemia, nie wiem jak inni się tym zachwycają blee.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm czemu ostatnio nie obejrzałam rózy nie wiem dzięki za przypomnienie

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha mój facet kiedyś pracował dla Frugo i teraz nie może na nie patrzeć ;D
    Ale ja uwielbiam!! Zwłaszcza to czarne :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też chce zestaw Frugo! Byłam w niedzielę w TESCO, ale nie widziałam. :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Portfel jest świetny a frugo, mmmm ♥
    Ja się wybieram na zakupy dopiero w weekend ale już się doczekać nie mogę! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, pamiętam, że te stroiki ze świeczką były o wiele droższe w okresie świątecznym :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile dobrze zapamiętałam cenę to kosztowały 12,99 zł ;)

      Usuń
  16. jakie słodkie osłonki, cudowne wręcz:]

    OdpowiedzUsuń
  17. o kurcze!!:) kochana! to ci powiem sie obkupilas!!:) fajne kubeczki, ja mam manie na punkcie kubeczkow:D. i czekolade trzeba spróbowac:D. ja ostatnio nakupowałam kosmetykow znowuż;) pozdrówaka:*!
    atraM

    OdpowiedzUsuń
  18. czekolada mnie zaciekawiła, jeszcze takiej nie jadłam ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. Smaki czekolad brzmią ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. frugo uwielbiam :) a portfel super i za taką cenę :) chyba muszę się do tesco przejechać :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie skusiła bym się ta te czekolady.

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że nie ma u mnie tesco ;P zgarnęłabym te Frugo ze szklanką:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.