Translate

poniedziałek, 11 lutego 2013

Yankee Candle - moje nowości

Szybko i na temat - moje nowe woski w kształcie tarty:
  • Midsummer’s Night
  • Camomile Tea
  • Paradise Spice
  • Black Coconut

  
I cała moja obecna zapachowa 'kolekcja', czyli nowości + Winter Wonderland od niemenki oraz Midnight Jasmine

  

Już dziś cieszyłabym się jednym z nowych zapachów, unoszącym się w mieszkaniu, gdyby nie to, że kilka dni temu wypalił się ostatni podgrzewacz i dopiero jutro kupię nowe [skleroza nie boli... ;)].

Kolejne woski YC, które mam ochotę wypróbować w przyszłości to:
  • Beach Wood
  • A Child's Wish
  • French Lavender
  • Loves Me, Loves Me Not
  • Bahama Breeze
  • Beach Walk
  • River Valley

Znacie te zapachy? Któryś z nich szczególnie polecacie [lub odradzacie]? :)

75 komentarzy:

  1. Midsummer’s Night mam i pachnie jak jakieś męskie kosmetyki. Akurat dla mnie fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, przed zakupem czytałam opis tego zapachu i właśnie dlatego się na niego skusiłam :)

      Usuń
  2. zupełnie nie znam, szkoda, że przez monitor nie można powąchać:D

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę Ci tej kolekcji :D



    Zapraszam do mnie, obserwujemy? ;)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego zazdrościć ;)

      Ok, ale Ty pierwsza :p

      Usuń
  4. Woski kuszą, a ja dalej nie jestem w stanie kupić sobie kominka ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam taki zwykły z Pachnącej Szafy - kosztował niecałe 10 zł, ale swoją rolę spełnia, więc nie narzekam :)

      Usuń
  5. jeszcze żadnego nie kupiłam
    ciekawi mnie Sen nocy letniej, ładnie pachnie?
    kiedyś wylądował w koszyku, ale ostatecznie nie zamówiłam nic :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W opakowaniu wyczuwam przede wszystkim wodę kolońską :)

      Usuń
  6. Ja mam jeszcze kilka wosków w zapasie :)
    Ale pewnie niedługo dokupię coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz już swoich faworytów wśród YC? :)

      Usuń
  7. Nie mam żadnego, niestety:( Dzisiaj mi się nawet śniły, ale były same różowe i czerwone :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zapachy, ciekawi mnie szczegolnie Midsummer’s Night i Black Coconut :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również, bo w opakowaniu pachną interesująco - mam nadzieję, że podczas topienia nie zawiodę się nimi :)

      Usuń
  9. Gorąco polecam Beach Walk. Podoba mi się też A child's wish (przypomina perfumy Versace), ale jest niezbyt intensywny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie miałąm Cię odesłać do postów Zoily, ale mnie uprzedziła ;) Ja jeszcze nie miałam więc sie nie wypowiem ;)

      Usuń
    2. Post zoili przeczytany - postanowione - chcę Beach Walk! :)

      Usuń
  10. Ja nie znam jeszcze wosków... z naciskiem na jeszcze... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam zatem na Twój pierwszy wpis o zakupionych YC :)

      Usuń
  11. po niektórych nazwach nie można się domyślić jak pachną. Tym bardziej pewnie kusi ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - np. Midsummer’s Night nie skojarzyłabym po nazwie z wodą kolońską ;)

      Usuń
  12. strasznie mnie kusza te woski, muszę w końcu się w nie zaopatrzyć :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem, jakie wybierzesz zapachy :)

      Usuń
  13. black and white ;) nie mialam tych zapachow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. B&W - też tak pomyślałam patrząc na zdjęcia ;)

      Usuń
  14. Niezły zbiorek :) Jestem ciekawa tego Czarnego Kokosa ;-)
    Mi też się podgrzewacze skończyły :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem go ciekawa - w opakowaniu pachnie ciekawie - kokosowo + coś, czego jeszcze nie 'rozgryzłam' ;)

      Usuń
  15. Ja nie miałam, ale mogą być całkiem ładne :]

    pretty-and-colour.blogspor.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że zapachy będą ładne - nie tylko w opakowaniu, ale i podczas topienia :)

      Usuń
  16. jak już zapalisz Czarnego kokosa to koniecznie napisz coś o nim :) a na Beach walk też mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama nigdy nie używałam, ale ostatnio dostałam wosk Wedding Day i śmierdzi okropnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że jakiś czas temu zastanawiałam się nad tym zapachem, ale ostatecznie zrezygnowałam z zakupu ;)

      Usuń
  18. A ja nie wiem, jak sie uzywa takich woskow, niestety w tym temacie jestem zielona, a tyle sie o nich czyta...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzebujesz: wosk, kominek i podgrzewacz. Kawałek wosku umieszczasz w górnej części kominka, zapalasz podgrzewacz, wkładasz do kominka. Pod wpływem ciepła z palącego się podgrzewacza wosk rozpuszcza się i uwalnia zapach ;)

      Usuń
  19. Czarny kokos? Ale jak to :D
    Muszę powąchać :)
    Właśnie spalam resztkę christmas cookie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Christmas Cookie - miałam, miło wspominam ten zapach - świąteczne pierniczki, wanilia, słodki, aromatyczny, ale nie duszący zapach :)

      Usuń
  20. Śliczności :D Sam widok przyprawia o zawrót głowy, co dopiero zapachy...

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawią mnie bardzo te dwa - Paradise Spice i Black Coconut:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno podzielę się opinią na ich temat :)

      Usuń
  22. szukałam ostatnio Czarnego Kokosa w Świecie Zapachów ale nie było:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie będziesz jeszcze miała okazję go znaleźć :)

      Usuń
  23. French Vanilia pachnie ładnie, ale dość słabo :)

    Ja polecam Red Velvet i Macintosh Spice ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zainteresowałaś mnie Macintosh Spice :)

      Usuń
  24. Ja dopiero zamierzam kupić jakieś woski YC, ale ciągle o tym zapominam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuś się - myślę, że nie pożałujesz :)

      Usuń
  25. Dzisiaj byłam w Zapach domu i wąchałam Black Coconut Czarny kokos- nie mój zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkim podoba się to samo - wiadomo ;)

      Usuń
  26. ten "męski" też bym chętnie przygarnęła:>

    OdpowiedzUsuń
  27. midsummer's night mi się właśnie kończy, uwielbiam go :) black coconut i paradise spice są na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i mi Midsummer's Night przypadnie do gustu :)

      Usuń
  28. omg jak one cudownie pachną! ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. mam ten kokosowy i paradise spice ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Odpowiedzi
    1. Gdyby tak można było poczuć zapach przez monitor... ;)

      Usuń
  31. słodkie te Twoje nowości ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W większości zdecydowanie słodkie to fakt :)

      Usuń
  32. niestety nie znam ich zapachu, ale marzę by znalazły się w moich rękach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę szybkiego spełnienia marzeń :)

      Usuń
  33. Chciałam dorwać te nowości (szczególnie Paradise Spice i Black Coconut), ale gdy miałam okazję być w Warszawie i zaszłam do Świata Zapachów, oczywiście ich nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam świeczki i podgrzewacze, najczęściej kupuję w rossmanie ale wybiore się też chyba do biedronki po jakieś:) A te Twoje gdzie można kupic? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woski YC kupuję na Allegro lub w stacjonarnym sklepie :)

      Usuń
  35. Beach Wood - jeśli lubisz lekko męskie, drzewne zapachy
    A Child's Wish - bardzo subtelny, ale piękny ( pisałam ostatnio jego recenzję)
    French Lavender - wolę ten zapach w świecy,jest delikatniejszy, w wosku jak dla mnie za mocny
    Loves Me, Loves Me Not - pachnie jak rumianek z łąki :)
    Bahama Breeze - uwielbiam! owocowy, koktajlowy, pyszczy :)
    Beach Walk - mój świeżakowy ulubieniec :)
    River Valley - męski, świeży, trochę łazienkowy

    większość tych zapachów, jest zrecenzowana u mnie na blogu, serdecznie zapraszam, może Ci trochę pomogą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością zapoznam się z Twoimi recenzjami zapachów YC :)

      Usuń
  36. WOW! Bardzo aromatyczne, przyprawowe zapachy. Jeśli podoba Ci się Midsummer's Night to możesz spróbować River Valley - ale ogólnie nie polecam tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.