Translate

środa, 20 marca 2013

Eva Natura Herbal Garden tonik do twarzy pielęgnacyjny bezalkoholowy ekstrakt z czerwonej koniczyny

Tytułowy tonik kupiłam jakiś czas temu w jednej z Rossmannowskich promocji. Za opakowanie 200 ml zapłaciłam wówczas 7,59 zł.


Informacje od producenta oraz skład dla zainteresowanych:
 


Przyznam, że bardzo podoba mi się szata graficzna butelki oraz plastikowe zamknięcie, z którego bezproblemowo dozuje się produkt. Tonik przyjemnie pachnie – mi ten zapach kojarzy się ze świeżo skoszoną łąką. Sam produkt również zrobił na mnie pozytywne wrażenie. Oczyszcza, odświeża i tonizuje skórę. Nie pozostawia uczucia ściągnięcia, ani klejącej warstwy, nie uczula, łagodzi podrażnienia. Posiada właściwości matujące, ale określiłabym je [jako posiadaczka skóry mieszanej w kierunku tłustej] raczej jako krótkotrwałe. Czasem przecieram tym tonikiem okolice oczu – nie powoduje pieczenia, czy zaczerwienia.

Podsumowując – bardzo dobry jakościowo, wydajny produkt, który warto wypróbować.

21 komentarzy:

  1. Nigdy nie używałam tego toniku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba się w końcu na niego skuszę, a właśnie kończy mi się tonik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też go mam i właśnie jestem w fazie testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam żeel z tej serii i był bardzo fajny, moze spróbuję też tonik ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie dobijam denka w swoim toniku więc może teraz wypróbuję ten

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi ciekawie. Szata graficzna również przypadła mi do gustu. W sumie nie mam nic z tej firmy.

    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam, ale chyba jednak zostanę przy swoim

    OdpowiedzUsuń
  8. nie używałam, ale jak skończą mi się moje to może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię ich produkty i teraz mnie ten tonik kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam ale na pewno się za nim rozejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. czytałam same pozytywne opinie o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Być może wypróbuję, bo potrzebuje na teraz jakiegoś naturalnego, taniego toniku :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie raz widziałam go w Rossmannie, ale jakoś nigdy się na niego nie zdecydowałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę w składzie ekstrakt z koniczyny, więc niestety tonik by się u mnie nie sprawdził, gdyż mam na nią uczulenie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Brzmi kusząco:) Nie miałam jeszcze okazji go poznać.

    OdpowiedzUsuń
  16. zwrocilam ostatnio na niego uwage w sklepie:)kuszaca opinia...:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupiłam go, ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.