Translate

środa, 27 marca 2013

Promocyjne zakupy

Co tu dużo pisać - były promocje to są i zakupy ;)

Super-Pharm:
  • Adidas Body Hair Face 3 in 1 Protein Rebalance Hydration After Sport Shower Gel, Shampoo + Face Wash żel pod prysznic 250 ml - dla TŻ
  • Adidas for Women Vitality Hydrating Shower Gel Massage Pearls Energizing nawilżający żel pod prysznic 250 ml
  • Pharmaceris A Alergiczna i Wrażliwa łagodząca pianka myjąca do twarzy i oczu 150 ml


Rossmann:
  • Bourjois Micellar Cleansing Water Clean and soothed skin Hypoallergenic Face & Eyes Tested on Sensitive Skin and Eyes woda micelarna do demakijażu twarzy i oczu 250 ml
  • Aquafresh Gel-Flex szczoteczka do mycia zębów soft
  • Radox Clean & Refresh Handwash with lime & coriander mydło w płynie z limonką i kolendrą 300 ml
  • Wibo Nail Obsession Gel Like nail lacquer 9 Peaches and Cream 8,5 ml


  •  alouette einmal-waschlappen samtweich & saugfahig ręczniki jednorazowe 30 szt.
  •  tami baby normal chusteczki nawilżane z allantoiną i lanoliną 72 szt.


Real, Hebe, Lidl:
  • Olay active hydrating aktywne nawilżenie młodej skóry nawilżająca emulsja na dzień skóra normalna/mieszana 100 ml - recenzja TU
  • Purederm Skin Recovery Raspberry Collagen Mask maska kolagenowa z malinami
  • frotto nawilżane chusteczki Rumianek 15 szt. 
 

Jesteście czegoś szczególnie ciekawe? Jeśli tak, dajcie znać w komentarzach - przygotuję recenzję :)

37 komentarzy:

  1. Kiedyś kupiłam w Lidlu te chusteczki rumiankowe i do dzisiaj leżą nie otworzone ciągle o nich zapominam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor lakieru:)
    Ja muszę się wybrać do drogerii uzupełnić braki, bo wykończyłam ostatnio większość masek i odżywek do włosów..

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. 10,99 zł - dziś ostatni dzień w promocji w Rossmannie :)

      Usuń
  4. a gdzie ceny? bo to ważne ważne:)
    widzę tanie żele, jak to ta cena z naklejki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja muszę w końcu kupić tą wychwalaną wodę micelarną ^^

    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. udane zakupy widzę;) mam chrapkę na tą piankę do twarzy:>

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zakupy . Jestem ciekawa tej pianki .

    OdpowiedzUsuń
  8. też kupiłam sobie tego micela i całkiem nieźle się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  9. Daj znać jak sprawuje się Pharmaceris :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jestem ciekawa tej wody miceralnej

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o tej piance do mycia twarzy i zamierzam skusić się na nią ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. łagodząca pianka myjąca do twarzy i oczu - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to m.in. dzięki Twojej recenzji skusiłam się na nią :)

      Usuń
  13. Swietne zakupy, uwielbiam promocje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaciekawiłaś mnie tą maską z malinami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. maska kolagenowa z malinami brzmi zapachniście :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne zakupy:) ciekawa jestem maseczek:)

    OdpowiedzUsuń
  17. pianki :) mam dosc spora kolekcje Pharmaceris'a a jej jeszcze nie mialam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja jestem ciekawa, jak się spisze pianka, a te chusteczki też mam, świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne są te chusteczki. A piankę miałam tylko tę zieloną. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale zakupowo u Ciebie ;) jak promocja trzeba korzystać! kosmetyków nigdy dość.

    OdpowiedzUsuń
  21. te maseczki kolagenowe to chyba w Hebe widziałam ;P Nie próbowałam jeszcze takiej tkaninowej maseczki, ale wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, kupiłam ją w Hebe :) To moja pierwsza tkaninowa maseczka :)

      Usuń
  22. wow ile cudowności i dobroci ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zakupy. Muszę wypróbować tą piankę z Pharmaceris. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Również zaopatrzyłam się w Bourjois- to moje pierwsze opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Promocje są spoko :D A o Hebe słyszałam i chciałam się wybrać ale ciągle wypada mi z głowy, słyszałam, że w porównaniu do innych drogerii mają bardzo fajne ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie ma jak udane zakupy:)
    Wesołych Świąt:)))

    OdpowiedzUsuń
  27. lubię produkty alouette dostępne w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sporo tego.:P
    Żele pod prysznic Adidas ładnie pachą. :)
    Pozdrawiam, obserwuję.:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.