Translate

poniedziałek, 11 marca 2013

Testowanie czas zacząć!

W ubiegłym tygodniu zakwalifikowałam się do testu kosmetyków Wella zorganizowanego przez Wizaz.pl.
W skład mojego zestawu wchodzi:
  • Wella Pro Series Frizz Control Shampoo Tames Unruly Hair For A Smooth Lightweight Style szampon do włosów 500 ml 
  • Wella Pro Series Frizz Control Conditioner Smoothens Unruly Hair For Easy Combing odżywka do włosów 500 ml
  • Wella Pro Series Frizz Control Leave-In Cream Instantly Control Unruly Hair For A Long-Lasting Smoothness Look krem bez spłukiwania 150 ml
  • Wella Wellaflex Fullness For Fine Hair Gives Noticeably Feelable Thick Hair Ultra Strong Hold Mousse objętość dla cienkich włosów maksymalnie utrwalająca pianka do włosów 200 ml
  • Wella Wellaflex Fullness For Fine Hair Gives Noticeably Feelable Thick Hair Ultra Strong Hold Hairspray objętość dla cienkich włosów maksymalnie utrwalający lakier do włosów 250 ml


Szamponu i odżywki używałam wczoraj i pierwsze wrażenia są krótko mówiąc dobre. Zobaczymy, co będzie później ;)

26 komentarzy:

  1. testowanie to chyba najlepsza część :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech Ci wszystko dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak testowanie to najlepsze co morze być zazdroszczę
    ZAPRASZAM http://kadaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję, udanego testowania, czekam na opinie

    OdpowiedzUsuń
  5. oj...alez testowania bedziesz miala:)zycze przyjemnosci z uzywania:DD
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam na recenzję, mam nadzieję, że się dobrze spiszą produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego testowania! Nie używam tych kosmetyków, więc jedna opinia więcej nie zaszkodzi;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieje ze pomadka mi sie sprawdzi ;D jutro bede uzywać , a masz moze jakies inne kolory godne polecenia ?:)
    Szczęsciara z ciebie jesli chodzi o to testowanie :) super ! zazdroszcze;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pianke z tej serii uwielbiam ale w nr 3 bo reszta jest za ciezka dla mnie takze powinnas byc zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe jak się spiszą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje,że się załapałąs ;) Ja niestety nie uzywam lakierów ani pianek, więc nawet nie wiem nic o nich ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. SUper! Gratuluję! I zazdroszczę :D:D:D

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.