Translate

środa, 6 marca 2013

Żegnaj luty, czyli czas na kolejne podsumowanie…

Zebrałam w końcu tyłek w troki i zrobiłam zużyciowe podsumowanie lutego.


Włosy:
  • Marion Termoochrona Serum chroniące włosy przed działaniem wysokiej temperatury suszarka & prostownica 30 ml – recenzja TU


Ciało:
  • Nivea Body regenerujący balsam do ciała SOS próbka 4 ml


Higiena:
  • Velvet Junior nawilżany papier toaletowy o zapachu arbuza 42 szt.
  • Lactacyd Femina emulsja do higieny intymnej 200 ml


Prysznic, kąpiel:
  • Original Source Seasonal Edition Spearmint Shower żel pod prysznic 250 ml
  • Original Source Seasonal Edition British Strawberry Shower żel pod prysznic 250 ml


Twarz:
  • Bioderma Sensibio H2O Soluttion micellaire Peux sensibles Micelle solution Sensitive skin płyn micelarny skóra wrażliwa 20 ml
  • L'Oreal Paris Dermo-Expertise Kod Młodości Blask rozświetlacz w kremie 25+ 30 ml – recenzja TU
  • AA Wrażliwa Natura Nawilżająco-rozjaśniający krem pod oczy 20+ 15 ml
  • Eveline Hydra Expert 3 x kwas hialuronowy płyn micelarny 3 w 1 100 ml
  • Bella chusteczki do demakijażu 20 szt. + 4 szt.
  • NUXE Creme Fraiche Concentree de Baute Suractivee Creme Hydratation 24H Ressource, Desaltere, Energise Aux Laits Vegetaux Et Huiles Essentielles Peaux Seches Et Tres Seches 24HR Moisture Cream Re-Hydrates, De-Thirsts, Energizes With Plant Milks And Essential Oils próbka 2 ml
  • Nivea Aqua Effect żel do mycia twarzy cena normalna i mieszana próbka 2 x 1,5 ml


Suplementy diety:
  • Relastan 60 tabletek powlekanych


I to by było na tyle ;)

27 komentarzy:

  1. Żadnego z tych kosmetyków nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie, Lakcatyd mnie kiedyś kusił, teraz już mniej

      Usuń
  2. trzeba zrobić miejsce na nowe zużycia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję zużyć:)
    bardzo lubię płyn Lactacyd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też - to mój ulubieniec w kategorii płynów do higieny intymnej :)

      Usuń
  4. a ja myślałam, że moje zużycia są spore :D

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda że przy każdym produkcie nie zostawiłaś krótkiej notki i czy kupiłabys ponownie czy cos

    OdpowiedzUsuń
  6. O, a co myślisz o tym balsamie Nivea do bardzo suchej skóry? Dobrze nawilża? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie jestem tego w stanie stwierdzić po użyciu 4 ml próbki ;)

      Usuń
  7. Muszę się w końcu skusić na Ogrinal Source...

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne rzeczy
    http://kadaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa jak spisał się suplement diety ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem sporo denek :). Jak się sprawdził ten suplement diety?

    OdpowiedzUsuń
  11. MilionThoughts94 i msNephis - Relastan sprawdził się u mnie bardzo dobrze, skóra jest nawilżona, gładka, w bardzo dobrym stanie. Żałuję, że kupiłam w ówczesnej promocji tylko 2 opakowania tego suplementu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje ukochane żele do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  13. OS uwielbiam, nic innego nie miałam;) całkiem spore zużycie, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa tych dwóch OS'ów. Szkoda, że nie napisałaś krótkich podsumowań...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejne zużycia postaram się zrobić z krótkimi podsumowaniami :)

      Usuń
  15. Bardzo lubię ten krem pod oczy z AA. Przy regularnym stosowaniu można dostrzec lekkie rozjaśnienie. Na pewno nie poradzi sobie z większymi sińcami, ale przy mało problematycznej skórze wokół oczu jest w stanie zapewnić świeżość spojrzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wstyd mi teraz. Ja zużyłam może z jeden szampon.
    A te żele pod prysznic skradły moje serce w sezonie letnim. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Finally, you can order Essential Oils online for lowered prices.

    OdpowiedzUsuń
  18. New Diet Taps into Revolutionary Idea to Help Dieters Lose 15 Pounds within Just 21 Days!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.