Translate

czwartek, 21 marca 2013

ZNAJDŹ SWÓJ IDEAŁ Z VICHY + Efektima

O akcji ZNAJDŹ SWÓJ IDEAŁ Z VICHY dowiedziałam się z maila, którego dostałam na swoją skrzynkę. W piątek przy okazji zakupów zajrzałam do jednej z aptek wymienionych w TYM spisie i odebrałam swój zestaw próbek. Na zdjęciu oprócz mojego różowego pakietu młodszego widać także srebrny starszy - mojej Mamy.


Z tego, co Vichy podało na swoim fanpage'u na Facebooku [oraz tego, co widać m.in. na blogach ;)] - akcja cieszy[ła] się ogromnym zainteresowaniem i w wielu aptekach darmowe zestawy do testowania już się skończyły. Istnieje jednak możliwość otrzymania innych, większych zestawów [np. 2 słoiczki kremu 15 ml, woda termalna 50 ml i saszetki produktów do wypróbowania] przy zakupie kremu do twarzy Vichy.

W Rossmannie natomiast otrzymałam od konsultantki ulotkę dotyczącą produktów Efektima i zestaw 4 próbek - serum pod oczy, eliksir pod oczy, fluid oraz krem kojący i spowalniający odrastanie zarostu - ta ostatnia saszetka powędrowała do TŻ.


Kilka produktów Vichy miałam okazję używać - byłam z nich zadowolona, a Efektima to nowość w mojej kosmetyczce, więc z przyjemnością zabiorę się za testowanie próbek :)

28 komentarzy:

  1. Też już mam swój zestawik z Vichy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co trzeba zrobić aby go otrzymać? Tylko wybrać się do apteki z tej listy czy wcześniej zarejestrowac?

      Usuń
    2. Tylko wybrać się do apteki - nie trzeba nic kupować, ani wcześniej rejestrować się na stronie :)

      Usuń
  2. Kutczę, mam nadzieję, że jeszcze jutro znajdzie się dla mnie zestaw Vichy, a co do Efektimy - uwielbiam ich maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeglądając ulotkę zwróciłam uwagę na maseczki upiększające - muszę sobie jakąś sprawić :)

      Usuń
  3. ja też wcześniej nie znałam firmy efektima, dopiero ją poznaję dzięki możliwości testowania kilku ich kosmetyków:) a jak wczytałam się w etykietki to okazało się, że efektima to czysto łódzka firma:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie firma Vichy zawładnęła blogoswerą.
    Ooo proszę nie wiedziałam że to Łódzka firma, ale jak tylko gdzieś ją upoluje to wypróbuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. a mi dziś zdobyło zestawik moje misiątko ;) :D będę miała w niedzielę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. większość blogerek ma juz swoje zestawiki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam już swój zestawy - taki jak Twój :)

    OdpowiedzUsuń
  8. efektima mnie ostatnio zainteresowala

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny taki zestaw - w UK stanowczo za malo jest Vichy :(

    OdpowiedzUsuń
  10. jak tylko zobaczyłam tego posta ( a była to godz 20 ) pojechałam do aptek ( trzech ) i niestety w żadnej nie było, w dwóch farmaceutki twierdziły że niczego takiego nie było :) także..bez komentarza.

    Jak już wypróbujesz co nie co, to proszę o recenzję :) Ja mam krem vichy aqualia riche i jestem zadowolona, ładnie nawilżył mi skórę, choć jest bardzo mało wydajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie udało Ci się dostać zestawu :( Widziałam, że na fanpage'u Vichy można zgłaszać apteki z podanej listy, które informowały klientów, że nic takiego u nich nie było - spróbuj - może to coś da :)

      Usuń
  11. oj bedziesz miec co testowac.gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubie Efektime- mimo, ze teraz taki boom na naturalne składy- i sama to cenią- to kremy Efektimy pod oczy uwielbiam- działają cuda

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo super,życzę miłego testowania :)
    @ no co ty,został wycofany? O.o

    OdpowiedzUsuń
  14. Próbki kosmetyków Efektima wyglądają bardzo ciekawie. Nie miałam jeszcze okazji testować ich kosmetyków, ale czytałam wiele pozytywnych opinii na ich temat:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już tez odebrałam swoje Vichy boxy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. A Ty normalnie podeszłaś ? Bo szczerze mówiąć nie wiem jak się zapytać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zapytałam, czy są jeszcze dostępne bezpłatne zestawy próbek Vichy. Aptekarka odpowiedziała, że tak i zapytała, czy to ma być zestaw dla mnie. Potwierdziłam i dostałam różowy zestaw :)

      Usuń
  17. u mnie niestety próbek już nie było, chyba się spóźniłam

    OdpowiedzUsuń
  18. mnie się nie udało zdobyć vichy - ponoć wsio się rozniosło:(

    OdpowiedzUsuń
  19. mi się nie udało załapać na te zestawy - już ich nie było.

    OdpowiedzUsuń
  20. Are you looking for free YouTube Views?
    Did you know you can get them AUTOMATICALLY & ABSOLUTELY FREE by registering on Like 4 Like?

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.