Translate

wtorek, 9 kwietnia 2013

3 wybrańcy!

Przedstawiam Wam 3 wybrańców, którzy pretendują do miana zdenkowanych w miesiącu kwietniu. Są to:
  • AA Technologia Wieku 30 + Energia Młodości krem wygładzająco-nawilżający na dzień - pozostało ok. 25 ml 
  • BeBeauty Body Expert!v Spa Afryka odżywcze masło do ciała z ekstraktem z passiflory - pozostało ok. 75 ml
  • Soraya Piękne Ciało Model skin balsam do ciała wyszczuplająco-antycellulitowy z różowym pieprzem - pozostało ok. 75 ml


Nie są to buble kosmetyczne, których z jakiegoś powodu szkoda mi wyrzucić i które będę zużywać na siłę - wręcz przeciwnie - z każdego z tych produktów jestem zadowolona, brakuje mi tylko chęci do regularnego ich stosowania. Postanowiłam, że nie otworzę kolejnego kremu do twarzy, ani balsamu czy masła do ciała zanim nie wykorzystam tych 3 produktów. I tego będę się trzymać - przynajmniej taką mam w tej chwili nadzieję ;)

24 komentarze:

  1. Ten z BeBeauty chciałąbym kiedyś wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znoszę tego masła, okropnie męczę się z jego zużyciem. Straszny śmierdziel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bardzo lubię zapach tego masła :)

      Usuń
    2. ja też uwielbiam ten zapach :) pozdrawiam kochana :)

      Usuń
    3. Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ja wczoraj wykończyłam to samo masełko afrykańskie z Biedronki. Było ok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł. Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też teraz intensywnie denkuję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam strasznie ochote na to maselko z bebeauty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia, ja mam pełno otwartych:P

    OdpowiedzUsuń
  8. ten z Sorayi strasznie mi śmierdzi

    OdpowiedzUsuń
  9. kurcze od wiekow poluje na to masło do ciała a w biedrze tylko są peelingi :(

    OdpowiedzUsuń
  10. mam ten balsam z soraya i czeka na otwarcie ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. ja zwykle mam otwarty tylko jeden krem do twarzy, dopóki go nie zużyję, nie ruszam kolejnego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masełko mnie zaciekawiło. To powodzenia w wykańczaniu tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. great choices, i hope these three product does great wonders. You got a fantastic blog i am your new follower via gfc.
    Follow me on http://www.rock4less.blogspot.co.uk
    Kisses...

    OdpowiedzUsuń
  14. No 348.
    Follow me on http://www.rock4less.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. balsam Soraya to mój ulubieniec już chyba na zawsze ;D absolutnie uwielbiam ten kosmetyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja mam zdecydowanie za dużo balsamów :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze, że napisałaś, że nie są to buble bo ja mam to masełko z BeBeauty i nie wiedziałam czy dobrze zrobiłam kupując je (bo mam kilka :D).
    I też mam za dużo balsamów. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Tego masełka w Biedronce nigdy nie widziałam, a dosyć często tam bywam ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.