Translate

środa, 10 kwietnia 2013

A w nagrodę za mały sukces - zakupy! :)

Dziś jest zdecydowanie mój szczęśliwy dzień :) Aby uczynić go jeszcze szczęśliwszym i uczcić mój i TŻ mały sukces wybrałam się na zakupy :) 

Najpierw zajrzałam do Super-Pharm i tam kupiłam:
  • Adidas Pure Game 2 in 1 Guaiac Wood Relaxing Hair & Body Shower Gel żel pod prysznic 250 ml - dla TŻ
  • Nivea Aqua Effect odświeżająca pianka oczyszczająca cera normalna i mieszana witamina E i Hydra IQ 150 ml
  • Gucci Rush Eau de Toilette Vaporisateur Natural Spray 50 ml


Potem udałam się do Hebe i zdecydowałam się na:
  • Cetaphil EM Do mycia twarzy Emulsję micelarną 250 ml - w promocyjnej cenie dzięki karcie Hebe


A na koniec odwiedziłam sklep, który w swojej ofercie ma woski Yankee Candle - ostatnio coraz większy wybór, co mnie bardzo cieszy i tam razem z TŻ wybraliśmy wosk, którego zapach spodobał się nam obojgu:
  • Yankee Candle Beach Wood


Przy okazji pokażę też mój wcześniejszy, jedyny zakup z oferty Biedronki Wiosenne przebudzenie:
  • zestaw Carex pure blue mydło do rąk 250 ml + zapas 500 ml


A teraz idę świętować! :) 

26 komentarzy:

  1. Wszyscy już chyba mieli już ten Cethapil ja jeszcze go nie miałam mam nadzieję, że się sprawdzi u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie miałam - to moje pierwsze opakowanie :)

      Usuń
    2. Ja też jeszcze nie mam, ale się na niego czaję. :P Daj znać jak się sprawuje u Ciebie :)

      Usuń
  2. ciekawa jestem jak ta pianka czy się sprawdzi
    a co świętować?coś mnie ominęło?

    OdpowiedzUsuń
  3. zdradź nam co świętujesz, bo nie wiem za co gratulować;))
    cethapil ogarnął blogi już dawno, a ja jeszcze go nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. mogłabyś się jeszcze pochwalić! :D
    ale dobra, miłego świętowania! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pianka Nivea mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemnego świętowania :)
    A zakupy zawsze są dobrą nagrodą :D

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie nigdzie nie można kupić YC i ubolewam nad tym faktem ;( extra zakupy

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa tej pianki Nivea.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę tą piankę z Nivea. Czekam na wieści jak będzie się sprawdzać. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gucci Rush uwielbiam, ale wolę bardziej Rush 2 ah!

    OdpowiedzUsuń
  11. Proszę natychmiast pochwalić się sukcesem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ten żel ma piękny zapach jak i perfumy z tej serii, a woski mmm... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem ciekawa tej pianki z nivea,

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet i tarta się znalazła ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. też kupiłam cetaphil, podobno pomaga pozbyć się trądziku:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawi mnie ta pianka, ja jeszcze nigdy nie miałam takiej do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie też ciekawi pianka, chyba się tym fajnie myje. :)
    I w ogóle nie wiem co to Hebe. :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zakupy porobiłaś...:)

    OdpowiedzUsuń
  19. jeestem bardzo ciekawa jak pachnie ten wosk, bo jeszcze się z nim nie spotkałam.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zestaw Carex też zgarnęłam - bardzo podoba mi się zapach tego mydełka ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.