Translate

sobota, 27 kwietnia 2013

Co powiecie na krótki post zakupowy? :)

Tak jak już pisałam w poprzednim poście - brakuje mi czasu - na zakupy niestety też. Ostatnio skorzystałam przede wszystkim z promocji w Super-Pharm:
  • Gilette Satin Care with a Touch of Olay Sensitive Shave Gel z nutką Olay Sensitive żel do golenia 200 ml
  • Delia Coral Dwufazowy zmywacz do paznokci szampańska róża wzmacniająco-wygładzający bezacetonowy 220 ml
  • L'Oreal False Lash Wings mascara Black 7 ml
  • Dermedic Hydrain3 Hialuro Płyn micelarny H2O skóra sucha bardzo sucha i odwodniona do demakijażu twarzy i oczu 200 ml
 

A w Rossmannie skusiłam się jedynie na:
  • Lirene Kusząca Gruszka żel pod prysznic 250 ml


To tyle z moich ostatnich kosmetycznych zakupów.

Udanego popołudnia :)

41 komentarzy:

  1. :D:D:D
    Skusiłaś się na gruszeczkę :D:D
    Mam tego micelka z Dermedic, ale jeszcze go nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skusiłam - przez Ciebie i Twoją recenzję :)

      Usuń
    2. :*
      i jak wrażenia? Myślę, że również będziesz zachwycona gruszeczką :)

      Usuń
    3. Jeszcze nie używałam, ale sam zapach w opakowaniu jest świetny :)

      Usuń
  2. Gruszka na pewno pięknie pachnie ! ;)
    Daj znać jak spisze się tusz ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem dwufazowego zmywacza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten dwufazowy zmywacz tylko tą wersję żółto zieloną. Przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie posty:) wąchałam ten żel pod prysznic, ale mam tyle zapachów w zapasach, że zrezygnowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe zakupy :) interesuje mnie ta maskara :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tusz mnie ciekawi ;)
    a ta gruszka wszędzie kusiiiiiiiiiii, ale za duże zapasy żeli mam ehhh

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten żel gruszkowy bardzo mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O moje Gruszeczka! pisała o niej nie dawno- uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawi mnie ten dwufazowy zmywacz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też skusiłam się na ten micelek - cena naprawdę zachęcająca ;)
    żel gruszkowy obłędnie pachnie, ale muszę najpierw zapasy pomęczyć dopiero go kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tego micela kupiłam za 1 zł - promocja przy zakupie perfum dla TŻ ;)

      Usuń
  12. Nieduże zakupy, ale ciekawe. Ta gruszeczka brzmi nieźle.
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. wow wszystkiego jestem ciekawa :) super zakupki ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Gruszkę chętnie bym przejęła :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ile kosztowała ta pianka z do golenia? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezłe zakupy! Strasznie dawno nie byłam w SP.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tą kuszącą gruszkę muszę koniecznie kupić! Uwielbiam zapach gruszki... i mam nadzieje, że ta jest bardzo, bardzo kusząca ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten dwufazowy zmywacz i muszę przyznać, że jest całkiem niezły. Jedynie zapach moim zdaniem jest beznadziejny - nie znoszę takich różanych, sztucznych aromatów.;)

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem ciekawa jak ten tusz i żel się spiszę:>

    OdpowiedzUsuń
  20. A na blogach kuszenie kuszącą gruszką ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tez ostatnio nie szaleje z zakupami :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Strasznie ciekawi mnie ten dwufazowy zmywacz

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mnie ta gruszka interesuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cieakwe zakupy ;) Ja też niedługo chce udać się do SP po ten zmywacz ;)) Widzę, że też jesteś maniaczką oglądania gazetek i kupowania w promocjach ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się - zakupy zawsze robię po wcześniejszym przewertowaniu gazetek promocyjnych - nie lubię przepłacać ;)

      Usuń
  25. Gruszka kusi oj kusi ;) sama chętnie kupię jak tylko rzuci mi się w oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawi mnie nowy żel i Gillette

    OdpowiedzUsuń
  27. Gruszka...mniami :) ciekawy zmywacz do paznokci, daj znać jak się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie lubię gruszki, ale będę ogólnie ciekawa recenzji żelu z Lirene;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zakupy. Daj znać jak sprawuję się dwufazowy zmywacz do paznokci. Pierwszy raz widzę coś takiego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja to jestem tuszu ciekawa, bo moje tuszowe zapasy są na wykończeniu i trzeba by nowy kupić :P

    OdpowiedzUsuń
  31. ciekawa jestem tego tuszu bo widziałam reklamy i zapowiada się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Od dawna już nie kupuję żeli czy pianek z Gillette u mnie wystarcza Isana nie ma co przepłacać

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.