Translate

wtorek, 16 kwietnia 2013

Cuccio Naturale milk & honey butter blend hydrating treatment for hands, feet & body masło miodowo-mleczne nawilżające do dłoni, stóp i ciała

Miniaturkę masła Cuccio Naturale otrzymałam w ramach facebookowej akcji perfumerii Marionnaud.


Skład produktu znajdziecie na zdjęciu poniżej:


Masło ma treściwą konsystencję, ale łatwo się rozprowadza i ekspresowo wchłania. Nie pozostawia tłustej ani lepkiej warstwy. Ogromnego plusa ma ode mnie przede wszystkim za to, jak radzi sobie ze suchą skórą moich dłoni - nawilża, wygładza i zmiękcza - i nie jest to krótkotrwały efekt. Żaden inny krem do rąk nie zapewnił mi takiej pielęgnacji. Do tego masło ma piękny zapach - słodki, ale jednocześnie delikatny, bardzo przyjemny, długo utrzymujący się na skórze. Mimo że tubka jest mała - ma pojemność 9,24 ml to ubytek produktu mimo częstego stosowania jest niewielki.


Jestem ogromnie zadowolona z masła Cuccio Naturale. Po zużyciu próbki prawdopodobnie zdecyduję się na zakup pełnowymiarowego opakowania - w tej samej lub innej wersji zapachowej.

Znacie produkty Cuccio Naturale? Jakie macie o nich zdanie?

14 komentarzy:

  1. nie znam produktów tej firmy, ale zaciekawiłaś mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrej jakości naturalne kosmetyki używane często w salonach kosmetycznych :) Można dostać właśnie w Marionnaud :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam ale wygląda na bardzo ciekawy produkt- muszę się mu przyjrzeć ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. nie spotkałam się z nim, ale chętnie poszukam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. znam tą markę i bardzo lubię ich kulki musujące do manicure :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tych kulkach, ale niestety jeszcze ich nie miałam ;)

      Usuń
  6. Nigdy nic nie miałam z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Produkt wygląda trochę jak taki pisak z kremem ozdobnym do ciasta :P

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znałam wcześniej tego cuda:> opis ciekawy i chętnie bym dorwała taką próbkę:D!

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam, używałam, bardzo lubię ale ceny mają troszkę za wysokie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ever wanted to get free YouTube Subscribers?
    Did you know that you can get these AUTOMATICALLY AND TOTALLY FREE by getting an account on Like 4 Like?

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.