Translate

niedziela, 14 kwietnia 2013

Rozwiązanie wczorajszej zagadki

Moja zagadka okazała się bardzo prosta - już w pierwszym komentarzu southgirl podała poprawną odpowiedź :) Tak, w kartonikach znajdowały się lakiery do paznokci Color Alike. Pochodzą one z najnowszej kolekcji o nazwie GDN [Gdańsk], która jest jednocześnie drugą kolekcją z serii W miastach - pierwsza była LDZ [Łodź]. Wszystkie kolory GDN i LDZ można obejrzeć TU i TU :)

Gdańsk to moje ukochane miasto, do którego mam olbrzymi sentyment, dlatego tym bardziej cieszę się, że jeden z dziesięciu lakierów z tej kolekcji nosi zaproponowaną przeze mnie nazwę :)

Oto wybrane przeze mnie 3 lakiery:
  • 481 GDN - Warte zachodu
  • 485 GDN - Żabianka
  • 487 GDN - Daleko do Sopotu?


Mam nadzieję, że kolory będą równie fajnie prezentować się na paznokciach co w opakowaniach. A Wam jak się podobają?

17 komentarzy:

  1. byłam pewna że to perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super kolorki takie już wakacyjne :) i nazwy fajne

    OdpowiedzUsuń
  3. Daleko do Sopotu wyglada przepieknie, na ktoryms blogu widzialam swatche i bylam zachwycona! :D Ja mam Biala Fabryke i jest to moj ulubiony lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 487 jest piękny!
    Idealnie wpasowuje się w sezon wiosenno-letni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jezu, pragnę 487! moje ukochane misato, a lakieru z jego nazwą nigdzie w jego pobliżu nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie ten zielony się średnio podoba ale czerwony/różowy jest śliczny. :) Nawet nie wiedziałam, że maja taką serię, zwłaszcza, że jestem z Łodzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne. Ostatni jest przepiękny :D Idealne na wiosnę.

    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie mam po raz pierwszy na paznokciach Żabiankę i stwierdzam, że to dla mnie idealna zieleń, której dłuuugo szukałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten niebieściutki mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale śliczne- wszystkie 3 ♥.♥

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.