Translate

piątek, 12 kwietnia 2013

Skarb w kwietniu

Od dziś w drogeriach Rossmanna dostępny jest nowy numer Skarbu.


Tematy z okładki:
  • Wiosenne sałatki
  • Drobiazgi odmienią twój dom
  • Przezroczysty makijaż
  • Schudnąć każdy może
  • Z dzieckiem na majówce 
  • Kremy do zadań specjalnych
  • Rafał Królikowski Wariacje na temat czekolady
  • Katrzyna Pakosińska Kobieta jak magnes
  • Cały nasz wdzięk
  • Jak stawiać granice w związku
  • Filmy dobre, bo polskie?
  • Książki debiutantów

A wewnątrz magazynu próbka Nivea mleczko do ciała odżywcze intensywnie pielęgnujące skóra bardzo sucha olejek migdałowy Hydra IQ długotrwały efekt głębokiego nawilżenia 4 ml.


A Wy macie już swój Skarb? ;)

9 komentarzy:

  1. Zgarnęłam dzisiaj Skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  2. polecialaś na kawałek mleczka z nivea hehehehehhe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. To był jedyny i główny powód, dla którego wzięłam Skarb :)

      Usuń
  3. też dziś wzięłam sobie Skarb- lubię go pocztać ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę zdobyć ten nowy Skarb. Jestem zaintrygowana tymi mleczkami, ale najpierw wypróbowałabym próbkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooooj, ja też dawno nie miałam "Skarbu", czas się zaopatrzyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już się zaopatrzyłam w swój skarb.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.