Translate

niedziela, 21 kwietnia 2013

Wymień stary tusz na nowy - wygraj nowy tusz Clump Defy od Max Factor - wygrałam! :)

Chwalę się! Jestem jednym z 4320 laureatów, którym udało się wygrać w konkursie Wymień stary tusz na nowy - wygraj nowy tusz Clump Defy od Max Factor :) Wczoraj odebrałam nagrodę, a w zasadzie wymieniłam swój stary tusz Max Factor 2000 Calorie Dramatic Volume.


Max Factor False Lash Effect to moje ulubione mascary - efekt, jaki można nimi uzyskać jest rewelacyjny! Mam nadzieję, że Clump Defy również mnie nie zawiedzie :)

18 komentarzy:

  1. gratuluję, ciekawe jak się spisze

    OdpowiedzUsuń
  2. brawo! jestem ciekawa jak się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. daj znać jak wygląda na rzęskach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę go bardzo.
    Widziałam na kilku blogach jak pięknie prezentuje się na rzęsach.
    Będzie mój :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też czekam, aż pokażesz jak się prezentuje w akcji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :) też go wygrałam :D
    i właśnie testuję, jak na razie jestem zadowolona, choć na deszczu jeszcze nie sprawdziłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja go polubiłam po dłuższym stosowaniu:))

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo, gratulacje :) daj znać jak się bedzie sprawował :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję kolejnej zwyciężczyni ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję, ciekawe jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję!
    Mnie ominęła ta akcja ::P

    OdpowiedzUsuń
  12. oooo wielkie gratki ♥ nie mogę się doczekać recenzji ♥

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.