Translate

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Yankee Candle Camomile Tea

Uwielbiam herbatkę rumiankową - jej aromat i smak. Byłam ogromnie ciekawa, czy wosk w kształcie tary o zapachu Camomile Tea trafi w mój gust...


Muszę przyznać, że jest to jeden z moich ulubionych wosków YC. Oprócz rumianku wyczuwam w nim odrobinę miodu i cytryny. Zapach jest ciepły, przyjemnie otulający, wyczuwalny nawet kilka godzin po paleniu. Świetnie sprawdził się zarówno w zimowe wieczory, jak i we wczorajszy ciepły, słoneczny, wiosenny dzień. Na pewno jeszcze nie raz wrócę do tego wosku, bo jego zapach naprawdę mnie uwiódł.

19 komentarzy:

  1. miód i cytryna w sam raz na wczesną wiosnę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A dla mnie ma w sobie coś gorzkiego co mi przeszkadza.

    OdpowiedzUsuń
  3. zapach musi być super, jak tylko użyję te co mam to poszukam tego. Karolina

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam jeszcze tego zapachu, ale możliwe, że się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja liczę, że już niedługo uda mi się nabyć woski z YC :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jeśli tylko spotkam to na pewno kupię, bo fajnie to połączenie musi pachnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam takiego zapachu ale muszę spróbować;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Dopiero co poznałam woski do kominków :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią go u siebie odpalę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie przepadam za rumiankowym zapachem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mmm ależ musi mieć zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. od wczoraj zaczynam rozumieć fenomen YC. Wczoraj zapaliłam pierwszy wosk i jestem pod wrażeniem jego "mocy" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmmm, w takim razie muszę sobie zakupić w przyszłości, jak w końcu wykorzystam to co mam. :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.