Translate

wtorek, 2 kwietnia 2013

Żegnaj marcu, czyli czas na kolejne podsumowanie…

Marzec obfitował w zakupy, niestety o zużyciach nie mogę powiedzieć tego samego ;) Od teraz, zgodnie z sugestią niektórych z Was, do każdego z zużytych produktów dołączę króciutką recenzję.


Higiena:
  • On Line mydło w płynie oliwkowe 500 ml – bardzo wydajny produkt o przyjemnym zapachu. Nie nawilżał skóry, ale też jej nie wysuszał. Ponowny zakup: NIE, mam już swoich faworytów w tej kategorii


Prysznic, kąpiel:
  • Clean&Clear morning energy rozświetlający żel peelingujący 150 ml – żel wykorzystałam nie do mycia twarzy, ale ciała. Ładny, owocowy zapach, zerowe właściwości peelingujące. Ponowny zakup: NIE
  • Bielenda olejek do kąpieli ylang-ylang erotyczny aromatyczna kąpiel pobudzająca 300 ml – recenzja TU. Ponowny zakup: TAK, ale w innej wersji zapachowej
  • Fa Sensual & Oil Monoi Blossom Shower Gel żel pod prysznic 250 ml – ładnie pachniał, dobrze oczyszczał, nie wysuszał skóry. Ponowny zakup: NIE, jest jeszcze tyle innych żeli do przetestowania
  • H&M coconut pineapple shower gel żel pod prysznic 250 ml – na początku kokosowo-anansowy zapach żelu bardzo mi się podobał, a potem zaczął mi się kojarzyć z zapachem nowych banknotów, który wolałabym jednak czuć w portfelu a nie podczas kąpieli. Ponowny zakup: NIE
  • Original Source Seasonal Edition Plum & Maple Syrup Shower żel pod prysznic 250 ml – ładny zapach tylko w opakowaniu, w czasie kąpieli ledwo wyczuwalny. Niewydajny. Ponowny zakup: NIE


Twarz:
  • Synergen Soft Peeling Sensible Haut peeling do twarzy do skóry wrażliwej 100 ml – recenzja TU. Ponowny zakup: NIE, peeling niestety został wycofany ze sprzedaży
  • Olay active hydrating aktywne nawilżenie młodej skóry nawilżająca emulsja na dzień skóra normalna/mieszana 100 ml – recenzja TU. Ponowny zakup: TAK


Makijaż:
  • Isana Nagellack Entferner Mandelduft fur schone Nagel zmywacz do paznokci o zapachu migdałów 250 ml – bardzo dobrze radził sobie ze zmywaniem lakierów, przyjemnie [jak na zmywacz] pachniał, nie wysuszał płytki paznokcia ani skórek wokół, wydajny. Ponowny zakup: TAK 


Suplementy diety:
  • Skrzypovita 42 tabletki – włosy mniej wypadają, a paznokcie szybciej rosną i są wzmocnione. Ponowny zakup: TAK


I to by było na tyle. A jak Wasze zużycia?

60 komentarzy:

  1. Uwielbiam zmywacz z Isany, a ten żel z OS uwielbiam ze względu na zapach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Zmywacz jest super! :) Mi bardziej do gustu przypadł zapach drugiego żelu OS z tej edycji limitowanej - Orange & Liquorice :)

      Usuń
  2. Widzę, że większość na nie ^^
    Poleciłabyś może jakiś peeling do ciała w przystępnej cenie? :]
    Ha ha- zapach nowych banknotów- uwielbiam go <3 Ale czy chciałabym się w nim kąpać? Chyba podobnie jak ty: nie.
    Pozdrawiam!
    Torebkowy hit na pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peelingi do ciała, które się u mnie sprawdziły to: Luksja Daily Scrub Blackcurrant & Cranberry peelingujący żel pod prysznic z czarną porzeczką i żurawiną oraz Farmona Tutti Frutti liczi i rambutan :)

      Usuń
  3. duże denko- ja jakoś zapominam go robić i wyrzuca wszystko :) ciekawa jestem tego olejku z Bielendy ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Zielony jest świetny :) Za to różowy to totalna klapa ;)

      Usuń
  5. A mi ten Olay nie przypasował, męczyłam go aż w końcu poszedł do śmieci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda skóra ma inne wymagania - nie wszystkim pasuje to samo ;) U mnie ta emulsja świetnie się sprawdza - to już kolejne zużyte opakowanie - czwarte lub nawet piąte ;)

      Usuń
  6. Bardzo lubię balsam z tej serii Fa ;P
    Akurat żele OS mnie bardzo wysuszają i nie mogę ich stosować ;/
    a tych olejków z Bielendy muszę poszukać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, nie wiedziałam, że jest balsam Fa z tej serii :)

      Usuń
  7. kolejny rossmannowy produkt wycofany ze sprzedaży... :/ ja mam olejek bieledny w wersji pomarańczowej - pachnie obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kuszą wersje: paczula i zielona herbata - witalność, mandarynka i drzewo sandałowe - harmonia oraz pomarańcza i cynamon - energia :)

      Usuń
  8. i zrobiło się miejsce na nowe kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie marcowe denko również bardzo skromne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kwietniu będzie lepiej - mam taką nadzieję :)

      Usuń
  10. Szkoda, ze peeling z Synergen został wycofany. Nie zdążyłam go wypróbować :( Bardzo lubię emulsję z Olay :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo żałuję wycofania zdzieraka Synergen :(

      Usuń
  11. Uwielbiam ten zielony zmywacz Isany :) Miałam kiedyś emulsję Olay i również sobie chwaliłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najlepszy zmywacz, jaki miałam okazję używać :)

      Usuń
  12. również niedawno zużyłam żel OS, ale nie zachwycił mnie, ponieważ zapach był tylko pod prysznicem - ulatniał się wraz z otwarciem kabiny :/
    wycofanie peelingu rossmanna to jeden z kolejnych zupełnie głupich pomysłów, ponieważ był świetny. Mam jeszcze trochę w zapasie, ale stopniowo zastępuję go peelingiem perfecty do skóry tłustej i mieszanej.
    zmywacz z isany to super sprawa - nie używałam go za często i starczał mi na rok.
    Skrzypovitę również piłam swego czasu i naprawdę działała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety zapasów peelingu Synergen nie posiadam, ale tak jak Ty zastąpiłam go peelingiem gruboziarnistym do cery tłustej i mieszanej :)

      Usuń
    2. *peelingiem gruboziarnistym Dax Perfecta

      Usuń
  13. miałam ten synergen i też juz nie kupiłabym a zmywasz do paznokci bardzo lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie peeling Synergen chętnie bym jeszcze kupiła, tyle, że nie ma go już w Rossmannach :(

      Usuń
  14. lubiłam peeling z synergen, szkoda, że już go nie ma, ale za to pokochałam te z Perfecty, szczególnie drobnoziarnisty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak dla mnie ten zmywacz jest jednym z lepszych jakie miałam. a żele OS uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żele OS mają świetne zapachy, ale nic poza tym ;)

      Usuń
  16. Ten żel z H&M wygląda ciekawie, przyciąga wzrok ładnym opakowaniem, ale szkoda, że się nie spisał ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, opakowanie ma fajne, ale zawartość przeciętną ;)

      Usuń
  17. Bardzo lubiłam ten rossmanowski peeling, często wycofują fajne produkty ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem takiego postępowania, ale ja się nie znam... ja tu tylko sprzątam... ;)

      Usuń
  18. ciekawa jestem tego z olay kremu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://pinkcastersugar.blogspot.com/2012/04/olay-active-hydrating-aktywne.html - recenzja emulsji :)

      Usuń
  19. Ja bardzo polubiłam ten peeling z synergen i żałuję, że go wycofali;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też żałuję, bo peeling jest naprawdę dobry.

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Bywało więcej, ale źle też nie jest ;)

      Usuń
  21. Także używałam SkrzypoVity i muszę przyznać, że Vitapil jest lepszy. Polecam spróbowac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vitapilu jeszcze nie miałam, ale może kiedyś wypróbuję :)

      Usuń
  22. powinny być bo są chyba od niedawna, u mnie były jeszcze całe stosy :) torby są za ok.3zł Teraz męczę z clean&clear żel do mycia twarzy z tej rozświetlającej serii, ale niezbyt udany produkt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info odnośnie toreb :) Co do Clean&Clear - to był ostatni produkt tej marki, który nabyłam.

      Usuń
  23. Moje w trakcie przygotowania chociaż jest tego mniej niż u Ciebie. A zdanie na temat zmywacza do paznokci popieram, uwielbiam ten zmywacz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie robisz zdjęcia, że masz takie ładne tło i dobre światło? ;)

      Usuń
    2. 'Ładne' tło - brystol A2, 'dobre' światło - zdjęcia rozjaśniam w programie ;)

      Usuń
    3. Brystol?! :O Idę jutro do papierniczego. :) Dziękuję za info. :)

      Usuń
  24. bardzo lubiłam tę emulsję z olay :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie emulsja olay uczulała :/ A od jakiegoś czasu czaję się na te żele z OS i olejek z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OS mają świetne zapachy, ale w czasie kąpieli większość z nich jest niewyczuwalna, poza tym te żele nie grzeszą wydajnością :( A olejek Bielendy jest warty wypróbowania :)

      Usuń
  26. Not o już wiem dlaczego nie mogłam dostać tego peelingu z Synergen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jakaś nowa wersja, ale nie nastawiałabym się na to, że będzie równie dobra co ta stara :(

      Usuń
  27. duże denko:] podziwiam za zdenkowanie skrzypo vity, ja jakoś nie mam cierpliwości do tablet;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też lubię testować nowe żele pod prysznic, ale w moje ręce trafiają też takie, do których chętnie powracam. Jednym z nich jest właśnie ten żel od Fa;)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja także staram się wykańczać moje zapasy, Trochę tego mam więc jak na razie jestem na detoksie zakupowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fa sensual mam również, aczkolwiek większą pojemność! A opakowanie zużyte zostało może dopiero w 1/4 ;/ pachnie ładnie, ale tak jak Ty więcej nie kupię, bo tyle jeszcze jest zapachów i żeli do poznania :D

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.