Translate

wtorek, 28 maja 2013

Astor Soft Sensation Lipcolor Butter Color + Balm + Shine 012 Ungilty Pleasure i 013 Magic Magenta

Moje 2 nabytki z Super-Pharm. Do jutra są w promocji w cenie 19,99 zł. Mi udało się je kupić z weekendową zniżką - 18,74 zł :)


Wybrałam odcienie: 012 Unguilty Pleasure oraz 013 Magic Magenta.


Mimo że kolory na zdjęciach wydają się być podobne to po aplikacji na usta różnią się - 012 jest ciemniejszy z czerwonymi/bordowymi tonami, natomiast 013 to dość intensywny róż.  Nie poprawiałam zdjęć - całkiem dobrze oddają rzeczywiste odcienie. Swatche na ustach lub skórze dodam trochę później.


Szminki pięknie pachną. Mają dobrą trwałość. Po kilku użyciach mogę stwierdzić, że obietnice producenta o szmince w kredce, która nadaje kolor, nawilża i zapewnia połysk są jak najbardziej spełnione. Ja jestem tym produktem zachwycona :)

14 komentarzy:

  1. Śliczne kolory, czekam na zdjęcia na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A swatche na ręku lub na usteczkach będą?;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą, ale nie dziś - nie zdążę zrobić zdjęć przed pracą :(

      Usuń
  3. pokaż szybko jak wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się;) tez z ciekawością czekam jak wyglądają;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają bardzo interesująco... ciekawe ile kosztują bez promocji, bo pewnie do jutra się nie wyrobię

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam, że Astor też wypuścił takie cos- z niecierpliwością czekam na swatche!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa, jak wyglądają na ustach:))

    OdpowiedzUsuń
  8. boskie kolory jak widzę ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że przyjemnie pachną, bo jak dla mnie te z Revlona wręcz odwrotnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się oba różowe kolorki,
    i sama formuła tej kredki.
    Mam sporo mazidełek do ust ale chyba na to również się skuszę.
    Ale w czerwieni albo nude

    OdpowiedzUsuń
  11. dzisiaj w hebe miałam je w łapce ale jednak się nie skusiłam....chyba zaczynam żałować..........:(

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.