Translate

piątek, 10 maja 2013

Deserowo

Znowu wpadam na bloga jak po ogień :( Mam jednak nadzieję, że w niedzielę będę miała wolne całe popołudnie i wtedy pojawi się nowy, bardziej rzeczowy wpis, przygotuję kilka następnych oraz w końcu odwiedzę Wasze blogi.

Dziś pokażę Wam jedynie, czym osładzam sobie wolne chwile, których ostatnio bardzo mi brakuje. Po pierwsze lody Manhattan Pina Colada o smaku kokosa i ananasa Jest jeszcze wersja Mojito, którą kupię następnym razem.


A po drugie - galaretki Winiary o smaku: Pink Margarita, Pina Colada, Blue Curacao oraz Mojito. Dwie ostatnie już wypróbowane - fajne kolory i smaki :)

 
Do 'zobaczenia' w niedzielę :)

16 komentarzy:

  1. Lodów o smaku Pina Colady jeszcze nie jadłam ale w domu czaka mnie zimna uczta w wersji Tiramisu :) mniam pyszności,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, Tiramisu - narobiłaś mi na nie ochoty :)

      Usuń
  2. O_o tych galaretek jeszcze nie widziałam, ale jak tylko wpadną w moje łapki to natychmiast kupię. Lody próbowałam i są boskie, chętnie skusiłabym się na całe opakowanie najlepiej tylko dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jadłam :D
    ja teraz się zajadam prostymi lodami 'Darek' z Mlekovity, śmietankowymi
    niebo w gębie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie mam ochotę na lody. Ale jakieś kawowe cz tiramisu...Mmmm...

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaskoczylas mnie tymi galaretkami;) Ja standardowo zajadsm lody bakaliowe z Algidy;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusisz tymi słodkościami:) muszę poszukać tych galaretek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, Mojito bym chętnie spróbowała. :D Musi być pyszne. I ile chemii w tym. :D
    Ale się skuszę. Natomiast lody o smaku kokosa z ananasem.... bleeeeeeeeeeeeeeeeeee :D :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Galaretek jeszcze nie jadłam :) ciekawe smaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam oglądać u Ciebie nowości żywieniowe :D Za galaretkami muszę się rozejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pina Colada! Nie mogę się doczekać powrotu do naszej cywilizacji, gdzie będę mogła do woli zajadać się lodami i czekoladą :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Marze o niebieskiej galaretce <3
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. oj ja też osładzam chwile lodami, aż za często:] ale w końcu po coś jest wiosna i lato;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Heh, zrobiłaś mi smaka na lody :)
    *Nefka idzie w stronę lodówki.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.