Translate

piątek, 31 maja 2013

Rossmann: -40% na produkty do makijażu i kosmetyki do pielęgnacji twarzy - moje zakupy

Wizyta nr 1:
  • Bielenda Biotechnologia Ciekłokrystaliczna Kolagenowe Odmłodzenie Regenerujący płyn micelarny do mycia i demakijażu 3w1 cera dojrzała, sucha, wrażliwa 200 ml
  • Soraya Beauty Therapy Morelowy peeling antybakteryjny skóra tłusta i trądzikowa 150 ml
  • Caramance Aloe Vera woda termalna do ciała z dodatkiem aloesu i wody różanej 300 ml 
  • Lovely Classic Nail Polish lakier do paznokci nr 98
  • Lovely Gloss Like Gel lakier do paznokci nr 156
  • Efektima Claryfying Mask maseczka glinkowa oczyszczająca 7ml
  • Perfecta Age Control 35+ hydrożelowe płatki pod oczy Kolagen + zielona herbata wygładzające każdy rodzaj cery 2 płatki
 

Wizyta nr 2:
  • Lirene Dermoprogram żel do mycia twarzy delikatnie kremowy wyciąg z owocu noni, gliceryna 150 ml
  • Max Factor Kohl Pencil 090 Natural Glaze kredka do oczu
 

Jak widać na załączonych obrazkach - nie przeszłam obok tej promocji obojętnie, ale też nie zaszalałam jakoś szczególnie ;)

28 komentarzy:

  1. też kupiłam ten peeling z firmy Soraya :) całkiem fajny jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. spore, mam ten peeling soraya ale jeszcze czeka na swój moment :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też jeszcze czeka na swoją kolej :)

      Usuń
    2. Również go kupiłam i u mnie to już drugie opakowanie, ale też czeka na swoją kolej :)

      Usuń
  3. Z wody termalnej będziesz zadowolona, też ją kupiłam i jestem mile zaskoczona ! Jest świetna ; D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiłaś mnie tą wodą termalną!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tą wodę termalną widzę pierwszy raz. Ciekawa jestem jaka jest.

    OdpowiedzUsuń
  6. Co raz bardziej żałuję, że nie kupiłam tej wody termalnej- sporo dobrego o niej słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również nie widziałam jeszcze tej wody termalnej czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja mam ten sam lakier Lovely tylko,że nr. 133.
    Nie wiesz jak długo jeszcze będzie panować ta promocja ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety już w środę [29 maja] dobiegła końca :(

      Usuń
  9. ja sobie poszalałam na tej promocji ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Koło tej promocji naprawdę nie szło przejść obojętnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. przygarnęłam ten sam żel z lirene, spodobał mi się jego zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne zakupy :) ciekawi mnie ta kredka z Max Factora :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo zaciekawił mnie żel do mycia twarzy Lirene. Koniecznie daj znać, jak się spisuje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aj, mogłam się przyjrzeć wodom termalnym :<

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajne, śmiać mi się chce jak widzę wizyta nr, wizyta nr 2:D chyba każdy tak tam kursował;)

    OdpowiedzUsuń
  16. A pamietasz moze za ile ta wode termalna kupilas ? kurcze zainteresowalas nia;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W promocji kosztowała 17,99 zł; cena regularna to 29,99 zł :)

      Usuń
  17. Ładny ten różowy lakier. Ja z Lirene kupiłam peeling enzymatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie wygląda na paznokciach - szkoda, że nie grzeszy trwałością ;)

      Usuń
  18. świetne zakupy, miałam też kupić wodę termalną i wypadło mi to z głowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne zakupy:)
    widzę, że również zaopatrzyłaś się w lakiery z lovely:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Juz drugi raz widze ta wode na blogu, musze ja kupic i przetestowac

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.