Translate

środa, 15 maja 2013

W weekend byłam na zakupach...

... i w Super-Pharm kupiłam:
  • Life zestaw podróżny pojemników na kosmetyki
  • Ziaja rebuild peeling myjący gruboziarnisty 200 ml
  • Fa Soap + Lotion Body Lotion Infused Pomegranate Moisturizing Cream Soap mydło w płynie 300 ml
  • proHer Intima probiotyk dla kobiet 10 kapsułek
  • Relastan Sun 30 tabletek powlekanych
 

W Rossmannie zdecydowałam się na:
  • Fa Shower + Lotion Body Lotion Infused Avocado Nourishing Shower Cream żel pod prysznic 400 ml + Fa NutriSkin Firming Body Lotion balsam do ciała 250 ml GRATIS


W Naturze kupiłam tylko:
  • Sensique zmywacz do paznokci o zapachu orchidei z dozownikiem i pompką bezacetonowy z prowitaminą B5 i wyciągiem z aloesu 200 ml


Od niedawna mam też dostęp do kosmetyków Avon - w końcu mam okazję przetestować:
  • Avon SuperShock gel eyeliner żelową kredkę do oczu Black


Więcej zakupów kosmetycznych nie pamiętam :)

39 komentarzy:

  1. zaszalałaś ;)
    ja trwam w odwyku, kupuję tylko podstawy jak szampon, deo i farby do włosów haha ;))) w reszcie mam zapasy póki co..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też staram się kupować to co mi potrzebne ;)

      Usuń
    2. ja też póki co jestem na odwyku, chociaż wczoraj kupiłam dwie maski do włosów ziaja...nie to żeby dwie inne litrowe nie stały w łazience:P

      Usuń
  2. Hehe skąd ja to znam dzisiaj też odwiedziłam sklep na S i zostawiłam tam ok. 50zł niby rzeczy potrzebne, baa nawet w promocji ale jakoś tak sporo wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kusi mnie ten Super Shock z Avonu ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja też jestem go ciekawa - na razie czeka na swoją kolej ;)

      Usuń
  5. Ziaja rebuild peeling myjący gruboziarnisty, jestem ciekawa jak się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo tego;)) Kredka z avonu to dobra inwestycja- wyrazisty kolor przy pierwszym pociagnieciu i dlugo sie trzyma;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ja również będę z tej kredki zadowolona :)

      Usuń
    2. myślę że będziesz :) Karolina

      Usuń
    3. potwierdzam:) świetny jest też tusz supershock.
      pozdrawiam :)

      Usuń
  7. miałam ten peeling ziaji i bardzo go lubiłam
    dobry zdzierak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre zdzieraki to coś czego lubię używać ;)

      Usuń
  8. Ciekawa jestem jak sprawdzi się ten peeling z Ziaji, jeszcze nie miałam żadnego

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem tego peelingu z Ziai.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zakupy :) szczególnie te z SP, ciekawi mnie ten peeling z Ziaji

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zakupki! Jak ja żałuję, ze nie mam dostępu do SP :/
    Mam podobną kredkę z YR ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezłe zakupy, właśnie takiego zestawu podróżnego poszukuję, muszę zajrzeć do super pharm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestaw składa się z 3 buteleczek 100 ml [w tym jedna z atomizerem], 2 okrągłych pojemniczków i małego lejka :) Kosztował niecałe 10 zł, więc cena całkiem przyjemna :)

      Usuń
  13. To dziwne, ale z FA jak do tej pory to ja chyba same deo miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. sam widok jest fajny ;) miełgo testowania nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zastanawiam się nad tą kredką z avonu, dużo dziewczyn ją zachwala :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię żele Fa. Pięknie pachną:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zakupy,nad kredką z avonu się zastanawiam od dłuższego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  18. ja poluje na ta kredkę z Avonu kiedy będzie w promocji:D

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne zakupy:) zapraszam na rozdanie http://madziakowo.blogspot.com/2013/05/rozdanie-wygraj-diete-36s-oraz.html

    OdpowiedzUsuń
  20. też muszę kupić ten zestaw podróżny, mam nadzieję, że jeszcze go dostanę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zakupy, takie przyjemne z pożytecznym :)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne zakupy. Podoba mi się ta kredka z avonu.

    OdpowiedzUsuń
  23. zmywacz i kredkę bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam tą czarną kredkę z Avonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. kredka z Avonu jest świetna, na pewno polubisz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Ziemia Egiptu BIKOR do wygrania! :) Zapraszam! :*
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/2013/05/mae-rozdanie-wielka-nagroda.html

    OdpowiedzUsuń
  27. kredki Avon mają fajne recenzje, więc myślę, że będziesz zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Daj znac jak spisuje się kredka by Avon - jestem bardzo ciekawa opinii :) Pzdr!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.