Translate

niedziela, 12 maja 2013

Żegnaj kwietniu, czyli czas na kolejne podsumowanie...

Moje kwietniowe zużycia prezentują się bardzo, bardzo skromnie. Niestety, nie ma wśród nich 3 wybrańców, o których pisałam w jednym z kwietniowych postów - trudno, może znajdą się w majowych zużyciach.

Higiena:
  • Velvet Junior nawilżany papier toaletowy o zapachu arbuza 42 szt. - recenzja wersji Rumianek & Aloe Vera TU. Ponowny zakup: TAK 
  • Carea płatki kosmetyczne 120 szt. - nie rozwarstwiają się, nie pylą, są tanie i łatwo dostępne. Ponowny zakup: TAK 
  • Radox Clean & Refresh Handwash with lime & coriander mydło w płynie z limonką i kolendrą 300 ml - moje ulubione mydło w płynie. Świetnie pachnie i co najważniejsze nie wysusza skóry dłoni. Ponowny zakup: TAK

Prysznic, kąpiel:
  • Johnson's Baby łagodny płyn do mycia ciała i włosów 3 w 1 50 ml - jedna z próbek z zestawu, o którym pisałam TU. Zapach płynu nie przypadł mi do gustu, resztę właściwości ciężko mi ocenić - nie stosowałam go regularnie, jedynie od czasu do czasu. Zakup opakowania pełnowymiarowego: NIE

Ciało:
  • Antidral płyn na skórę 50 ml - skutecznie radzi sobie z nadmiernym poceniem się skóry pach. Bardzo wydajny. Ponowny zakup: TAK

Twarz:
  • AA Skuteczna Pielęgnacja Maseczka intensywnie odżywiająca 5 ml - recenzja TU. Ponowny zakup: TAK 
  • Eva Natura Herbal Garden tonik do twarzy pielęgnacyjny bezalkoholowy ekstrakt z czerwonej koniczyny 200 ml - recenzja TU. Ponowny zakup: TAK


To tyle z moich kwietniowych zużyć. A teraz idę odwiedzić Wasze blogi :)

12 komentarzy:

  1. Nie ma tego dużo, ale dzięki temu na półeczkach stoi więcej kosmetyków ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie skromnie, ale mi tez wolno idzie zuzywanie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także lubię te płatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam ani jednego kosmetyku który pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z serii Eva Natura Herbal Garden akurat nie byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. używałam antidrial, ale wolę blokera w sumie taki sam, ale tańszy

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam żel do mycia twarzy z tej serii Eva i byłam z niego całkiem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  8. od dłuższego czasu kusi mnie tonik Herbal Garden i chyba wreszcie go zakupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam ani jednego produktu z Twojego denka ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten tonik Herbal Garden :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.