Translate

środa, 5 czerwca 2013

Garnier Fructis Serum Goodbye Damage oraz Avon Advance Techniques 360 nourishment Moroccan Argan Oil Leave-in treatment

Moje 2 nowości w pielęgnacji włosów:
  1. Garnier Fructis Serum Goodbye Damage "Opatrunek" Na Rozdwojone Końcówki Olejek z owoców amli Do włosów bardzo zniszczonych, z rozdwojonymi końcówkami 50 ml
  2. Avon Advance Techniques 360 nourishment Moroccan Argan Oil Leave-in treatment Odżywcza kuracja z marokańskim olejkiem arganowym 30 ml


Oba produkty fajnie pachną, ale zapach serum Fructis podoba mi trochę bardziej i znacznie dłużej utrzymuje się na włosach. Jeśli chodzi o pielęgnację to na razie nie mogę napisać nic więcej niż to, że włosy po zastosowaniu zarówno serum jak i kuracji są wygładzone, błyszczące i przyjemne w dotyku. Na szersze recenzje zapraszam za jakiś czas :)

17 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa tych produktów szczególnie Garniera bo pierwszy raz go widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten olejek z avonu i bardzo go lubię. tego garniera też wcześniej nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię takich reklam jak ta z garniera co mam sobie włosy plastrem skleić? Ciekawe jak niby chcą takie efekty uzyskać i jak z nimi będzie ale z chęcią poczytam o efektach kuracji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wierzę w scalenie końcówek - na to tylko pomogą fryzjer i nożyczki ;) Ale lubię efekt błyszczących i gładkich włosów, jakie mam po tym serum :)

      Usuń
  4. Jestem ciekawa tego "opatrunku" na rozdwojone końcówki, więc będę czekać na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serum Avonu znam i lubie. Ciekawi mnie zatem Fructis.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja koleżanka po prostu uwielbia ten olejek z avonu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo zainteresowało mnie to serum Garniera:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zniszczone końcówki to moja zmora, więc bardzo mnie ciekawi ten produkt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie widziałam jeszcze tego serum z Garniera, ale wygląda zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem strasznie icekawa tego pierwszego serum jak się sprawdzi :) Reklama zachęca mnie do zakupu tej serii :) A zapachy ich zawsze są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię produkty, które łądnie pachną na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne produkty :) Ciekawa jestem recenzji odżywczej kuracji Avonu. Jak wiadomo ta firma jest bardzo kontrowersyjna i ma dużo zwolenników zarówno jak i przeciwników. Ciekawe jak się będzie sprawować na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam z niecierpliwością na twoją recenzje sama mam straszne końcówki a jesli ten preparacik cos da kupie go bez dwóch zdan!
    Życzę spokojnej nocki - Cam z beauty--corner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Serum z avon po drugiej probie okazalo sie calkiem fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na szersze recenzje bo jestem zainteresowana tym produktem z AVON :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zastanawiałam się nad zakupem jednego z tych dwóch produktów i wybrałam Garnier'a. Zobaczę czy pomoże na moje włosy. Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.