Translate

niedziela, 21 lipca 2013

Wygrane

Ostatnio uśmiechnęło się do mnie szczęście i w konkursie 1500 różów na 150 urodziny BOURJOIS wygrałam róż Bourjois nr 95 Rose de Jaspe.



Natomiast w ramach testu otrzymałam Max Factor Wild Mega Volume Maximum Volume Mascara.


Różów Bourjois [w tym odcienia 95 Rose de Jaspe] używam już od kilku dobrych lat i zdecydowanie są one moimi faworytami w tej kategorii. Natomiast tusz MF delikatnie mówiąc zawiódł mnie, ale daję mu jeszcze czas i szansę - może uda mu się mnie do siebie przekonać ;) 

23 komentarze:

  1. gratuluję, kiedyś zamierzałam kupić ten róż

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje :) Czaje się na ten róż i czaje. Ale mam 3 inne i chyba nigdy ich nie zużyję :p wiec nie wiem, czy ten u mnie kiedyś zawita.

    OdpowiedzUsuń
  3. To może jakaś prezentacja różu na licu i recenzja? Chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje :) super nagrody

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana gdzie są wyniki tych róży ? zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przegapiłam tą akcję z różem. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje. A ja nadal nie umiem się posługiwać różem ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam róże z Bourjois ;) gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranych! Ale masz szczęścię :)
    Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałam w sklepie te róże, ale jeszcze nie mam swojego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Same fajne rzeczy, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje :) Pięknie wygląda ten róż.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje i miłego testowania ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem ciekawa tego nowego tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaa ja też go wygrałam i jestem z niego baaardzo zadowolona :) Gratuluje ;)

    Jako, że jesteś moją obserwatorką,informuję, że mój blog zmienił adres, serdecznie Cie zapraszam http://kolorowa-kraina-sylwii.blogspot.com/
    Mam nadzieję, że dołączysz do grona obserwatorek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam ten róż :)

    nakolorowane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy ten róż,chociaż moje serce ostatnio skradł róż z najnowszej kolekcii Diora:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.