Translate

czwartek, 18 lipca 2013

Zakupy z drugiej połowy czerwca i pierwszej połowy lipca

Rossmann:
  • Isana  Kuchen Seife Geruchs-Neutralisierend mit Pink Grapefruit-Ol mydło kuchenne w płynie 300 ml
  • Palmolive Mediterranean Moments Olejek arganowy z Maroka i migdał kremowy żel pod prysznic 500 ml
  • Nivea odżywczy balsam do ciała pod prysznic skóra sucha 250 ml
  • słoiczek 10 ml
  • buteleczka 100 ml


    Super-Pharm:
    • Oeparol Femina suplement diety 60 kapsułek
    • Vagisil płyn do higieny intymnej 175 ml


    Allegro i Avon:
    • odsypka pudru Ben Nye odcień Fair
    • Avon 3 in 1 Oil Control Cleanser Toner and Moisturiser witch echinacea & wheat germ oil żel z wyciągiem z echinacei i kiełków pszenicy oczyszczanie tonizowanie i nawilżanie 200 ml


    Hebe:
    • Garnier Fructis Szampon Wzmacniający Goodbye Damage Keraphyll + Olejek z owoców amli Do włosów bardzo zniszczonych, z rozdwojonymi końcówkami 400 ml
    • Bioderma Sebium H2O płyn micelarny 100 ml


    Apteka DR. MAX:


    To tyle. Teraz czas na testowanie nabytków i pisanie recenzji :)

    13 komentarzy:

    1. bardzo fajny jest ten zestaw z NUXE :)

      OdpowiedzUsuń
    2. Świetne! Ciekawi mnie to mydło kuchenne :P

      OdpowiedzUsuń
    3. duże zakupki :), ale nie miałam żadnych z tych produktów ;)

      OdpowiedzUsuń
    4. Lubię te mydło z isany ma fajny orzeźwiający zapach i używam nie tylko w kuchni ale i do normalnego mycia rąk.U mnie bioderma krzywdę robiła i zniechęciłam się do ich miceli a buteleczek mam sporo i się przydają tylko szkoda że w rossie często ich nie ma i są tylko słoiczki albo bez pompki.

      OdpowiedzUsuń
    5. Bardzo mnie zainteresował ten szampon fructis.

      OdpowiedzUsuń
    6. mydło kuchenne mnie zaciekawiło. Napisz czy warte zakupu, bo już chyba 5 raz podchodzę do niego i nie biorę

      OdpowiedzUsuń
    7. Wszystkie drogerie zaliczone :P
      Ile ta Bioderma kosztuje?

      OdpowiedzUsuń
    8. zestaw nuxe w jakiej cenie ?

      OdpowiedzUsuń
    9. Super zakupy,produkty Nuxe naprawdę polecam,sprawdziły się na mojej skórze:)

      OdpowiedzUsuń
    10. New Diet Taps into Revolutionary Idea to Help Dieters Lose 15 Pounds within Just 21 Days!

      OdpowiedzUsuń

    Zapraszam do komentowania postów :)
    Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
    ---------------------------------------------------------------------------------
    KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.