Translate

wtorek, 20 sierpnia 2013

Przesyłka reklamowa od Super-Pharm i LifeStyle

Kilka dni temu otrzymałam przesyłkę reklamową od Super-Pharm i LifeStyle. Kupony rabatowe, jak zwykle nie powalają na kolana, ale pozytywnie zaskoczyły mnie dołączone próbki. 
  1. Physiogel Balsam łagodzący do ciała 10 ml
  2. Regenerum regenerujące serum do włosów 6 ml
  3. Eucerin Hyaluron-Filler krem wypełniający zmarszczki na dzień do skóry suchej 1,5 ml
 
 
Wiem, że to tylko 3 próbki, ale cieszę się, że będę miała okazję je przetestować.

16 komentarzy:

  1. Niestety, nie jestem fanką próbek w saszetkach, za żadne skarby nie da się ocenić działania ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, ale zawsze fajnie popatrzeć :D

      Usuń
  2. Fanką próbek w saszetkach też bym się nie nazwała, ale w większości po zużyciu saszetki potrafię mniej więcej ocenić, czy dany produkt sprawdzi się u mnie czy nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jakoś za saszetkowymi wersjami nie przepadam, ale te mini za to bardzo lubię, przydają się np na wyjazd :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam bardzo lubię saszetki wielokrotnie uchroniły mnie przed niepotrzebnymi zakupami. Przykładowo jeżeli chodzi o krem do twarzy to w zależności od pojemności to starczy na te 2 razy i po tym jestem już w stanie okreslić czy chce go mieć czy nie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Generalnie to szału nie ma, ale małe rzeczy też cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też dostaje próbki od nich, już drugi raz :D A moje koleżanki nie dostały, hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubie próbek w saszetkach , w tubach nawet najmniejszych o wiele lepiej się używa dany produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie że jest 1 tubka - można ocenić działanie, bo na podstawie saszetek to nie bardzo

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa działania tego serum do włosów.... Szukam od pewnego czasu swojego faworyta, ale nie umiem znaleźć;c Nic niestety nie spełnia moich wymagań.
    Pozdrawiam i zapraszam,
    www.kakaowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.