Translate

czwartek, 15 sierpnia 2013

Zakupy z drugiej połowy lipca i pierwszej połowy sierpnia

Na moim blogu trwa sezon ogórkowy. Dziś kolejny wpis z serii zakupy ;)

Rossmann:
  • alouette Feuchtes Toilettenpapier Kamille nawilżany papier toaletowy z ekstraktem z rumianku 70 szt.
  • Eveline SPA Nail Treatment Miękkie i zadbane skórki Profesjonalny preparat do usuwania skórek 12 ml
  • Garnier mineral Invisible przeciw śladom/plamom/przebarwieniom antyperspirant 50 ml
  • Rimmel 60 seconds 200 Princess Pink lakier do paznokci 8 ml
  • Astor Fashion Studio 230 Vibrant Anemone 6 ml


Natura:
  • Farmona Tutti Frutti wiśnia & porzeczka peeling do ciała 120 ml
  • Uroda Melisa tonik bezalkoholowy cera delikatna 200 ml
  • Uroda Melisa płyn micelarny cera delikatna 200 ml
  • L'Oreal Ideal Soft żel-krem oczyszczający skóra sucha i wrażliwa 150 ml


Avon i Real:
  • Avon foot works beautiful papaya sorbet exfoliating scrub peeling do stóp sorbet z papai 75 ml
  • Carex aloe vera mydło do rąk 250 ml
 

24 komentarze:

  1. Mój ulubiony papier toaletowy, który wiele razy ratował gdy nawet najmiększy papier robił krzywdę. Jakiś czas temu chwilowo go nie było ale wrócił.
    Ciekawa jestem tego micela z Urody bo przeczytałam wiele negatywnych recenzji

    OdpowiedzUsuń
  2. O! też właśnie kupiłam ten żel z Loreala :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też kupiłam te mydło carex ale w auchanie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zakupy :) Ten żel z L`oreala jest ponoć świetny, ciekawe jak się u Ciebie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten tonik Melisa :) Chętnie bym do niego wróciła, szkoda tylko, że jest tak słabo dostępny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkty Uroda Melisa oprócz Natury są też dostępne w POLOmarkecie :)

      Usuń
  6. Podobają mi się kolory lakierów,ciekawe zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Urody od kilku/kilkunastu lat jestem wierna pomadkom ochronnym. Nie ma dla mnie nic lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja, po całym zamieszaniu z odżywkami, jakoś trzymam się z dala pd produktów do paznokci Eveline.
    Jestem ciekawa micela z Melisy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. preparat do skorek jest ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zakupy, peeling Farmony jest niesamowity

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne nowości, w polo markecie chyba widziałam kosmetyki Melisa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, w POLO też są dostępne te kosmetyki :)

      Usuń
  12. do natury mam zawsze kawał drogi :P

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja właśnie kupiłam tego Garniera ale atomizerze, pierwszy raz mam ten dezodorant - mam nadzieję że będzie ok :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ochotę na tutti frutti! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ten żel z L'Oreala i antyperspirant? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zaciekawił mnie myjek z L'Oreala, czekam na opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mm ten peeling do ciała pewnie pachnie bosko :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ten papier mnie zaciekawił ;) muszę kupić przy okazji wizyty w Ross ;)
    a deo Garniera mam tą wersję ale w spray'u, nawet nawet... ale miewałam lepsze z garniera...

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem ciekawa tego preparatu do skórek.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.