Translate

poniedziałek, 23 września 2013

Zakupy z drugiej połowy sierpnia i pierwszej połowy września

Rossmann:
  • Mixa Płyn micelarny Optymalna Tolerancja bardzo wrażliwa i reaktywna skóra twarzy i powiek witamina B5 + kojący ekstrakt z róży 200 ml
  • Original Source Seasonal Edition Golden Pineapple Shower żel pod prysznic 250 ml 
  • Venus żel do golenia ułatwia golenie łagodzi i nawilża skórę ekstrakt Chamomile do skóry wrażliwej 200 ml
  • Joanna Sensual plastry z woskiem do depilacji ciała doskonały efekt aksamitnie gładkiej skóry 12 pojedynczych plastrów do depilacji nóg, pach i okolic bikini + tubka z oliwką łagodzącą podrażnienia


Super-Pharm:
  • Regenerum regenerujące serum do włosów 125 ml
  • Joanna Sensual oliwka łagodząca doskonały efekt aksamitnie gładkiej skóry z ekstraktem z rumianku 150 ml
  • L'Oreal Men Expert Pure Power żel-peeling x2000 mikrokulek przeciw zaskórnikom 150 ml - co prawda kupiony dla TŻ, ale od czasu do czasu podkradam mu ten peeling i też używam :)
  • Dax Cosmetics Perfecta Fruit Care krem nawilżająco-kojący na dzień i noc Winogrona + olejek ze słodkich migdałów regeneracja skóry po lecie cera sucha i normalna UVA/UVB 50 ml - dzięki kuponowi LifeStyle zapłaciłam za ten krem jedyne 3,99 zł
  • Rimmel Match Perfection Skin Tone Adapting Concealer 2-in-1 Concealer&Highlighter 030 Classic Beige 7 ml
  • L'Oreal Lumi Magique 01 Rose Boudoir puder rozświetlający 10 g - cena 34,99 zł skutecznie zachęciła mnie do zakupu tego pudru
  • Denivit Pro Electric expert pasta do zębów do szczoteczek elektrycznych Active Clean 50 ml


Natura:
  • Palmolive Mediterranean Moments Morela z Włoch i truskawka kremowy żel pod prysznic 500 ml
  • Paloma footSPA Cukrowy peeling do stóp z olejem winogronowym i migdałowym Perfekcyjnie usuwa zrogowaciały naskórek, idealnie nawilża i odżywia skórę 125 ml


empik.com, Allegro, Real:
  • Calvin Klein Obsession eau de parfum spray vaporisateur 100 ml
  • Hakuro H50 pędzel do podkładu
  • Carex splash antybakteryjne mydło do rąk 250 ml


Usprawiedliwienie - (prawie) wszystko było w promocji :)

29 komentarzy:

  1. Ananasowy żel OS miałam i byłam zachwycona <3
    Przypomniałaś mi, że muszę kupić żel antybakteryjny do rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hakuro <3, a poza tym bardzo jestem ciekawa regenerum do włosów ;),a korektor z rimmela jest całkiem ok ;) mam go jeszcze połowę ;):)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawa jestem tego pudru rozświetlającego i pędzla z Hakuro, słyszałam o nim dobre opinie!:) pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo ciekawostek ;)
    Ten krem z Perfecty miałam również kupić w SP, ale powstrzymałam się. Mam i tak dużo w zapasie ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam niecierpliwie na recenzję rozświetlacza Loreal. Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha ha usprawiedliwienie mi się podoba;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo tego ;) Na płyn micelarny z Mixy sama mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam żel Venus i bardzo go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe jak sprawdzi Ci się ten krem, szukam jakiegoś taniego, a dobrego :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne zdobycze, takie zakupy to ja lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie zakupy. ja dziś znów zaszalałam z yves rocher. ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam plastry od joanny i bardzo dobrze się spisywały;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Daj znać jak tam płyn z Mixy się sprawuje

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne zakupy:) Jestem ciekawa peelingu do nóg.

    OdpowiedzUsuń
  15. całkiem dużo tego ;) czekamy na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Żel z Venus to moje ostatnie odkrycie jest świetny!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne zakupy, nie długo pochwalę się swoimi:)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zakupy czekam na zecęzje żelu bardzo chętnie zapoznam się z nią zapraszam na post USA 1 http://claudialovexd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam takie zakupy w promocji :D

    OdpowiedzUsuń
  20. hakuro mój ulubiony pędzel świetne zakupy poczyniłaś

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem ciekawa rozświetlacza.

    OdpowiedzUsuń
  22. O KURCZE,ILE TU WSPANIALYCH RZECZY,CZEKAM NA RECENZJE TYCH KOSMETYKOW,BO WIEKSZOSCI Z NICH NIE MIALAM .

    OdpowiedzUsuń
  23. hakuro- najlepsze pędzle jakie mam :D Calvina Kleina nie miałam, ale mój chłopak obiecał mi, że mi pod choinkę kupi jego perfum :) Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu :) Do wygrania są dwa zestawy kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Perfumy zapewne pachną obłędnie, ja obecnie celebruję "Eternity Moment" :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wąchałam te perfumy :) Śliczny zapach mają :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zakupy ;) Muszę kupić też tą oliwkę z Joanny ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.