Translate

sobota, 9 listopada 2013

Yankee Candle Candy Corn

Tak, wiem, że o Halloween już dawno wszyscy zapomnieli, a ja tu wyskakuję z Candy Corn jak Filip z konopi, ale chcę dorzucić swoje 3 grosze na temat tego sezonowego wosku Yankee Candle ;)


Po pierwsze bardzo podoba mi się kolor tarty, który jednoznacznie kojarzy się z dynią. Do tego etykieta z duchem, dyniowym lampionem i nietoperzami dopełnia halloweenowy klimat. A co z zapachem? Niestety, nie miałam jeszcze okazji spróbować amerykańskich typowo halloweenowych cukierków o nazwie Candy Corn, więc nie będę mogła porównać ich z zapachem tego wosku. Po roztopieniu tarty w pokoju roznosi się słodki, ale nie mdły aromat delikatnie przyprawiony czymś ostrzejszym. Candy Corn nie jest intensywnym zapachem - po wygaszeniu podgrzewacza bardzo szybko przestaje być wyczuwalny w pomieszczeniu. Pomimo tego polubiłam ten wosk - z przyjemnością zużyję to co jeszcze zostało i jednocześnie żałuję, że nie udało mi się kupić Witches Brew, bo opisy tego aromatu brzmią bardzo zachęcająco.  

10 komentarzy:

  1. Bardzo klimatyczna wersja, chętnie zapoznałabym się bliżej z tym zapachem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja niestety nigdzie stacjonarnie nie mogę go dostać:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wąchałam go w sklepie, ale jednak się nie zdecydowała na jego zakup.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się niestety nie spodobały te dwa hallowenowe zapachy. Za to zimowe Q4 są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ten zapach, ale wzięłam ostatni i muszę czekać do przyszłego roku :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Jego wygląd na pewno skusiłby mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja go prawie nie poczułam, nawet w trakcie palenia....Jedynie delikatny aromat wyczuwalny, gdy wchodziło się z innego pomieszczenia. Zapach ciekawy, szkoda, że tak słaby...Za to Witches Brew jest genialny, świetny na seans horroru ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.